منوچهر آذری: غیر از هنرم کار دیگری ندارم/ دوست ندارم بگویم به من کار بدهید

منوچهر آذری درباره ی حضور در سریال های تلویزیونی و پیشنهادهایی که به تازگی به او می شود، اظهار می کند: من به غیر از هنرم کار دیگری ندارم. ۵۰ سال در رادیو انجام وظیفه کردم و مردم را خنداندم، چطور می شود در این همه برنامه و سریالی که ساخته می شود نباشم؟! من کار دیگری ندارم، بازاری هم نبوده ام. در رادیو، تلویزیون، سینما و دوبله بودم و صادقانه کار کردم. پیشنهادی شود می پذیرم اما تاکنون خودم به جایی برای کار مراجعه نکرده ام که به من رُل بدهند. دیگران باید بدانند که ما هستیم.

این هنرمند رادیو، تلویزیون و سینما که سالهاست با برنامه «صبح جمعه با شما» شناخته می شود، ادامه داد: حضورم در سریال ها باعث می شود مخاطب بعد از مدتها ما را ببیند و هم برای روحیه خود ما خوب است که می توانیم تلاش بیشتری کنم تا زمانی که زنده هستیم. من طلبی ندارم اما دوست دارم مردم را شاد کنم چون کارم این است. دوست دارم به من رجوع شود نه من مراجعه کنم و بگویم به من کار بدهید.

این هنرمند طنز سپس درباره ی فعالیت این روزهایش گفت: به تازگی در سریالی با عنوان «جناب عالی» به تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی و کارگردانی عادل تبریزی بازی کردم که کاری شیرین و کمدی است و در این سریال نقش پدر امیرحسین رستمی را بازی کرده ام و دارای یک نانوایی سنگکی هستم.

آذری از برنامه «جوکر» که در قسمتی از آن دعوت شده بود، یاد کرد و این برنامه را با حضور سیامک انصاری و احسان علیخانی اتفاقی دوست داشتنی و رضایت بخش توصیف کرد و گفت: من هم سعی کردم در آن قسمتی که حضور داشتم،  ضمن شوخی هایی که داشتم، خلاقیتی از خودم نشان دهم. نامی از ویکتور هوگو و بینوایان برده شود. از آقای علیخانی و سمیه علیخانی خواهر ایشان که دستیارشان بودند و به من لطف داشتند و پذیرای من بودند، تشکر می کنم.

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی