مجیدی با تیم بی دفاع برنده شود جواب خیلی ها را می‌دهد

اصغر طالب نسب پیشکسوت استقلال و هم تیمی سال های نه چندان دور وریا غفوری در باشگاه پاس همدان درباره دیدار تیم استقلال مقابل فجر و غیبت ۵ بازیکن اصلی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

ماجرای بین مجیدی و غفوری چه زمانی تمام می‌شود؟

به نظر من این قضیه همین الان هم جمع شده و تمام شده است. قطعاً خبر این اتفاق و این موضوع تا قبل از شروع بازی منتشر می شود و فقط یک عده این وسط قصد داشتند به این ماجرا دامن بزنند تا استقلال را به حاشیه ببرند.

به هر حال فرهاد مجیدی، وریا غفوری و شخص آجورلو افراد کارکشته ای هستند. وقتی شما دو لیوان را کنار هم بگذارید یک صدایی از آنها در می آید این که دیگر یک تیم است. مجیدی حق طبیعی اش بوده که با بازیکنش برخورد کند. از طرفی وریا را هم می شناسم که یک بازیکن متعصب است و این مسائل را درک می کند.

چه شناختی از وریا دارید؟

سالی که وریا غفوری به پاس همدان آمد من به عنوان بازیکنی که از استقلال به آن تیم رفته بودم آنجا بازی می‌کردم و دو سال آخر فوتبالم کنار او بودم. قطعاً تا الان این موضوع را برای خودش و تیمش حل کرده است.

نبودش در بازی با فجر ضربه‌ای به استقلال نمی‌زند؟

استقلال چندین هفته بدون حضور وریا بازی کرد و نفرات جایگزین برای او دارد. حالا هم که حردانی را آورده.

مجیدی در نشست خبری اعلام کرد مرادمند، یزدانی، جلالی، دانشگر و غفوری در بازی با فجر نیستند؟

این می‌تواند شرایط سختی را به لحاظ دفاعی برای استقلال ایجاد کند. چون استقلال دفاع وسط ندارد. فکر می کنم شاید از روزبه چشمی یا سعید مهری و یا حردانی برای بازی در دفاع وسط استفاده  کنند. چون عارف‌غلامی هنوز شرایط بازی ۹۰ دقیقه ای ندارد. ضمن اینکه ماه هاست در ترکیب نبوده. ای کاش مشکل سربازی بازیکنان به اینجا نمی رسید.

می شد کاری کرد که به اینجا نرسد؟

من این مشکلات را به خاطر سوء مدیریت می‌دانم. نباید وضعیت سربازی بازیکنان را برای لحظه آخر می گذاشتند. وقتی با بازیکن قرارداد می‌بندید، می دانید که از چه تاریخی مشمول می شود یا معافیت تحصیلی اش به پایان می‌رسد. کادر مدیریتی باید خیلی زودتر از اینها به این فکر افتاد و نمی‌گذاشت کار به اینجا برسد.

تیم فجر سپاسی را چطور تیمی می بینید

یک تیم دونده است. بعید می‌دانم با وجود کری هایی که کلانتری(سرمربی فجر) برای استقلال خوانده بتواند کاری از پیش ببرد. فقط استقلال باید نقطه ضعفش در دفاع را پوشش بدهد.

چطور می‌تواند این کار را بکند؟

باید فشارش را روی خط هافبک بگذارد و اجازه ندهد بازیکنان فجر روی دفاع تیمش فشار بیاورند. مطمئنم بیشتر بازی در وسط زمین خواهد بود. یک جنگ شدید بین هافبک‌های دو تیم. اگر خط هافبک استقلال هوشیار باشد استقلال برنده است. نکته اینجاست که اگر مجیدی با این تیم بی دفاع برنده شود هم اتحاد تیمی اش را تقویت کرده و هم جواب خیلی از منتقدانش را می دهد. از این نظر بازی با فجر اهمیتش دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی