ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

 دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان ساعت ۱۷ امروز در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار می‌شود که رقابت تنگاتنگ مدعیان قهرمانی تقابل یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی را حساس‌تر از همیشه کرده است.

سرخپوشان پایتخت با ۴۱ امتیاز به مصاف تیمی می‌روند که پس از احراز تخلف این باشگاه در جذب بازیکن گابنی با کسر هفت امتیاز روبرو شد تا فعلا با ۲۸ امتیاز برای بهبود جایگاه خود تلاش می‌کند.

احمد گوهری که برای پر کردن جای خالی بوژیدار رادوشوویچ به جمع سرخپوشان در زمستان اضافه شده است همچنان روی نیمکت خواهد نشست تا حامد لک وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده بگیرد.

گل محمدی از هماهنگی در خط دفاعی تیمش با وجود کسب چهار پیروزی متوالی چندان راضی نیست. از این رو احتمال بازگشت سید جلال حسینی به ترکیب اصلی این تیم وجود دارد اما اگر گل محمدی همچنان اصرار به نیمکت نشین کردن کاپیتان اصلی تیمش داشته باشد علی نعمتی فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند.

وحدت هنانوف نیز با آنالیزی که نسبت به شیوه بازی‌اش در پرسپولیس انجام شده جایگاه خوبی در ذهن مربیان تیم پیدا کرده است تا فرشاد فرجی تبدیل به گزینه محتمل برای ذخیره شدن در سیرجان شود.

سعید آقایی و رامین رضائیان نیز نمره قبولی به عنوان مدافعان کناری گرفته‌اند تا جایگاه خود را در ترکیب حفظ کنند.

بیشتر بخوانید:

محمد شریفی و رضا اسدی با وجود عملکرد تحسین برانگیز در تمرینات پشت خط کمال کامیابی نیا که در دیدارهای قبلی درخشان بوده است بازی می‌کند. اسدی که در بازی قبلی گل دوم پرسپولیس را نیز به ثمر رساند همچنان نیمکت نشین می‌ماند تا زوج میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا در ترکیب باقی بمانند. احسان پهلوان و مهدی ترابی نیز بازیکنان میانی این تیم با میل به نفوذ بیشتر خواهند بود.

مهم‌ترین تغییر پرسپولیس نسبت به هفته‌های گذشته خروج مهدی عبدی از ترکیب این تیم است. سرمربی سرخپوشان علاقه زیادی به شیوه بازی او دارد اما فرصت سوزی عبدی در سه بازی قبلی با درخشش حامد پاکدل به عنوان بازیکن تعویضی همراه بوده است تا مهاجم سرخ‌ها با پیراهن ۴۰ بازی کند.

پاکدل در صورت ادامه روند گلزنی برای پرسپولیس می‌تواند جایگاه ثابتی را در روزهای مصدومیت عیسی آل‌کثیر برای خود دست و پا کند تا اینگونه خیال یحیی گل محمدی را نیز برای گلزنی راحت کرده باشد.

256 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی