دیدار مدیر عامل باشگاه پیکان با یاران شهید تهرانی مقدم/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این نشست امیر عطابخش مدیر عامل باشگاه پیکان ضمن خوش آمد گویی به میهمانان با اشاره به منش شهید حسن تهرانی مقدم ابراز داشت: اشاعه روح جوانمردی و معرفت از وظایف فرهنگی باشگاه پیکان میباشد که شهید بزرگوار حسن تهرانی مقدم میتواند الگوی مناسبی برای ترویج این فرهنگ مهم قلمداد شود. یکی از افتخارات مجموعه پیکان این است که سردار حسن تهرانی مقدم در گذشته به عنوان رئیس هیات مدیره در باشگاه حضور داشته است و به طور قطع اخلاق، راه و روش کار و زندگی این شهید بزرگوار را همیشه سر لوحه کار خود قرار خواهیم داد.

سردار محمد تهرانی مقدم نیز از مدیرعامل و مدیران پیکان بابت دعوت وی و دوستان شهید تشکر کرد و گفت: باشگاه قدیمی و ریشه دار پیکان همواره جایگاه نام های بزرگ ورزش کشور بوده است که این امر باعث شده که این باشگاه خوشنام در مسئولیت های اجتماعی خود سرآمد باشد. تهرانی مقدم ادامه داد: توجه و احترام به شهدا و خانواده های ایشان طبق فرمایش مقام معظم رهبری موجب افزایش خیر و برکت در جامعه خواهد شد. امیدوارم با دعای خیر خانواده شهدای معزز شاهد موفقیت های روز افزون مجموعه پیکان باشیم.

درادامه جلسه میهمانان در جوی صمیمانه به مرور خاطرات با حسن تهرانی مقدم پرداختند.

در پایان و با هماهنگی مدیرعامل باشگاه پیکان مقرر شد که به زودی مراسم یادبودی با حضور خانواده و یاران شهید حسن تهرانی مقدم برگزار شود و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار با مرور خاطرات و خواندن دلنوشته های ایشان از خدمات وی تقدیر بعمل آید.

دیدار مدیر عامل باشگاه پیکان با یاران شهید تهرانی مقدم/عکس

بیشتر بخوانید:

258 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی