جنگ شبانه در بازار طلا/ قیمت سکه اوج می‌گیرد؟

بازار سکه روز گذشته شاهد افزایش قیمت سکه بود. این فلز گران بهای داخلی در سومین  روز هفته جاری توانست ۴۵ هزار تومان بر ارزش خود بیفزاید و بالای ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار بگیرد. دیروز سکه با ۱۱ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان معامله شد.

 جنگ شبانه در بازار طلا

 شب گذشته پوتین استقلال و جدایی دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین را با عنوان جمهوری خلق وابسته روسیه به رسمیت شناخت، و در سخنرانی تلویزیونی زنده این سند را امضا کرد. ارتش اوکراین هم  بیانیه پوتین را “اعلام جنگ” توصیف کرد. به دنبال افزایش تنش ها شب گذشته قیمت اونس طلا از مرز ۱۹۰۰ دلار عبور کرد و در زمان نوشتن این گزارش بر روی ۱۹۰۸ دلار قرار دارد. با افزایش قیمت اونس طلا ، سکه بازان به افزایش قیمت سکه امیدوارتر شدند.  

برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند در صورتی که قیمت سکه امروز بالای مرز ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت شود این امر می تواند قیمت  این فلز گران بها را به سمت کانال ۱۲ میلیون تومان سوق دهد. از طرفی هم اگر امروز قیمت دلار بالای  خط ۲۶ هزار تومانی باقی بماند، سکه شاهد افت خاصی نخواهد بود.

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز ۳ اسفند ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

افزایش قیمت سکه در معاملات پشت خط

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی دیشب با ۱۱ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان معامله شد؛ این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  یکشنبه شب ۵۵ هزار  تومان افزایش را نشان می دهد. قیمت سکه در معاملات پشت خطی  یکشنبه شب بر روی ۱۱ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان قرار داشت.

۲۲۳۲۲۵

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی