کل دنیا ریاستم را پذیرفتند، اما هنوز حکمم را نداده‌اند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هادی ساعی که قرار بود امروز حکم ریاستش را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کند درمورد عدم صدور این حکم اظهار داشت: کل دنیا ریاست من را پذیرفته و به من تبریک گفتند. خوشبختانه جواب استعلام نهاد ریاست جمهوری هم آمد و به صراحت اعلام شد که من رئیس فدراسیون هستم، اما تاکنون این حکم را دریافت نکرده‌ام.

وی ادامه داد: قرار بود امروز این کار انجام شود، اما دوستان اعلام کردند که مراسم معارفه ساعت 18 برگزار خواهد شد تا وزیر ورزش از هیأت دولت بازگردد و حکم من را صادر کرده و تحویل دهد. من قبل از این هم رئیس فدراسیون بودم، چراکه مجمع تعیین کننده است و اکثریت اعضای مجمع هم به من رای دادند.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه می‌گفتند 15 نفر شکایت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: من که این 15 نفر را ندیده‌ام. تنها یک شکایت ثبت شده بود که درخواست ابطال انتخابات را داشت که این درخواست هم رد شد. 

ساعی درمورد اینکه گفته می‌شود پولادگر هم به برگزاری انتخابات و رای آن اعتراض کرده است، تصریح کرد: انشالله که اینگونه نباشد و پولادگر شکایتی نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که طرفین این موضوع خودش و پولادگر بودند و چطور افراد دیگر شکایت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در یوان هم همین موضوع مطرح شد که نفری که شکایت کرده ذی‌نفع نیست. من تنها دغدغه ام فقط تکواندو است. در روزهای آینده باید میزبان رویدادهای مهمی در کیش باشیم و نباید با طرح برخی مسائل به این رشته لطمه زد. 

ساعی گفت: موضوعاتی وجود دارد که نمی‌خواهم در مورد آنها صحبت کنم، چراکه همه می‌دانند چه اتفاقاتی افتاده است. هدف من کمک به تکواندو است و امیدوارم در این مسیر بتوانم قدم‌های خوبی بردارم.

258 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی