میرسلیم: لازم است تعاملات ایران و روسیه افزایش پیدا کند

سید مصطفی میرسلیم با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه و همسایگان، اظهار داشت: ایران باید با همه کشورهای دنیا به ویژه کشورهای منطقه و همسایگان ارتباطات گسترده داشته باشد. البته ارتباط ایران با همسایگان و کشورهای منطقه همواره برقرار بوده است و ما مشکلی در این زمینه نداشتیم.

وی بیان کرد: شرط اصلی ما برای ارتباط با کشورهای جهان آن است که ایران باید با کشورهای دنیا از موضع برابر مذاکره و گفتگو کند و آنان نباید بیشتر از تعهداتی که انجام می‌دهند، از ما توقع داشته باشند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی متذکر شد: متأسفانه کشورهای غربی در مذاکرات قبلی نگاه استعماری داشتند و با رفتارهای اشتباه خود بسیاری از مناسبات را بهم ریختند.

  • دفاع میرسلیم از حذف ارز ترجیحی

بیشتر بخوانید:

میرسلیم:سنگال و عراق هم از خودروهای ما راضی نیستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر گفتگوهای جدی با همسایگان و کشورهای مهم شرق یعنی روسیه و چین دارد که برخی از این گفتگوها جنبه راهبردی دارد و قطعاً در آینده برای کشورمان آثار مثبتی خواهد داشت.

میرسلیم با بیان اینکه تقویت ارتباط بین ایران و روسیه بسیار مهم است، تاکید کرد: ایران و روسیه نقاط مشترک زیادی برای افزایش تعامل و هم افزایی دارند و لازم است تعاملات دو کشور افزایش پیدا کند تا جایگاه ایران و روسیه در جهان ارتقا یابد.

وی اظهار داشت: ما باید همکاری‌های خود را افزایش دهیم و تقویت ارتباطات میان ایران و روسیه قطعاً به نفع دو کشور است و آثار مثبتی برای طرفین در پی خواهد داشت.

41231

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی