آشنایی با مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس

پس از پیروزی شب گذشته (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که مهاجم جدید و خارجی قرمزپوشان پایتخت شنبه شب وارد تهران خواهد شد تا در صورت صلاحدید کادر فنی با امضای قراردادی رسمی به پرسپولیس بپیوندد.

الکساندر خاویر پریرا گوئدس، مهاجم ۲۸ ساله پرتغالی بازیکن جدیدی است که سرخ‌پوشان پایتخت در صدد جذب وی هستند. این بازیکن ۱۸۵ سانتی متری و راست پا متولد آرکوزلو پرتغال است و فوتبال خود را از باشگاه اسپورتینگ لیسبون آغاز کرده و رشد یافته این باشگاه سرشناس است. گوئدس باوجود چند سال حضور در اسپورتینگ هیچ گاه امکان حضور در تیم اصلی اسپورتینگ را پیدا نکرد و از همین رو در سال ۲۰۱۴ راهی تیم رئوس دپورتیوو اسپانیا شد.

وی پس از یک فصل دوباره به کشورش بازگشت و راهی تیم آوس شد. بعد از ۳ فصل حضور نسبتا موفق در ترکیب آوس در سال ۲۰۱۸ به پیشنهاد ویتوریا گیمارش پاسخ مثبت داد. گوئدس در سال ۲۰۲۰ با امضای قراردادی رسمی به تیم وگالتا سندای در جی‌لیگ ژاپن پیوست تا چالش جدیدی را در فوتبال آسیا تجربه کند. این مهاجم پرتغالی در ژاپن هم نمایش درخشانی نداشت و در ۲۶ بازی ۵ گل به ثمر رساند تا نتواند نظر مثبت تیم ژاپنی را جلب کند.

آشنایی با مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس

پس از این نمایش ضعیف در ژاپن، گوئدس به تیم راکوف لهستان پیوست، اما آمار نزولی این مهاجم ادامه داشت و او در ۱۱ بازی در لیگ لهستان موفق به زدن گلی نشد و تنها یک پاس گل ارسال کرد. در کل گوئدس از سال ۲۰۱۲ و در ۲۲۵ بازی باشگاهی آمار ۴۷ گل و ۲۰ پاس گل را ثبت کرده است که به هیچ عنوان آمار خوبی برای یک مهاجم نوک محسوب نمی‌شود. قیمت فعلی وی با ادعای سایت ترانسفرمارکت بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار است.

آخرین گل گوئدس در سال ۲۰۲۰ و زمانی که برای وگالتا سندای بازی می‌کرد، زده شده و باید دید با چنین شرایطی می‌تواند نظر مثبت کادر فنی پرسپولیس را جذب کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

256 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی