مهلت یک ماهه به فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف سرمربی امیدها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیمان فخری در نشست خبری در خصوص کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهارداشت: الان 1050 ورزشکار، مربی و سرپرست در سایت بازی ها ثبت‌نام شده اند. 26 فدراسیون به طور کامل مدارک خود را داده‌اند  و 5 فدراسیون هم قرار است مدارک را بدهند و درگیر انتخابی بوده‌اند. این فرصت را داده‌ایم تا لحظه آخر اسامی را بدهند. از فدراسیون‌ها بازدید دوره‌ای داریم و از رئیس کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که در این ماه‌های آخر سال تزریق مالی انجام می‌دهد و هیچ کدام از درخواست مالی فدراسیون‌ها از سوی کمیته ملی المپیک رد نشده است تا اردوها را برگزار و اعزام‌های خود را انجام دهند.  

فخری در خصوص لباس کاروان، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک خبرهای خوشی را اعلام می‌کنیم و لباس‌های خوبی در حال انتخاب است و قول می دهیم یکی از بهترین شرایط پوشش لباسی کاروان خواهد بود. برای پرواز به چین منتظریم ببینیم محدودیت های پروازی به چین لغو می شود یا نه‌. اگر امکان پرواز روزانه نباسد باید پرواز چارتری باشد. اگر مانند المپیک محدودیت های ترک دهکده در 48 ساعت بعد مسابقه باشد، ممکن است کار سخت باشد. چون در 4 مرحله اعزام و برگشت داریم‌ و ممکن است برخی ورزشکاران تا 5 روز بعد در دهکده بمانند تا پرواز تکمیل شود. 

وی درباره اینکه آیا دستورالعمل پروتکل‌ها مانند المپیک خواهد بود، گفت: نامه‌ای از شورای المپیک آسیا به چین ارسال شده که در خصوص کرونا ابراز نگرانی کرده بودند. اکثر پروازها به هانگژو نیست و خیلی از کشورها خواسته‌اند که پروتکل‌ها برداشته شود. 

فخری درباره اینکه آیا فدراسیون کشتی هم جزو فدراسیون‌هایی است که‌ مدارک نفرستاده، خاطرنشان کرد: فردا روز آخر است و 3 فدراسیون تماس گرفته‌اند و اسامی را داده‌اند. مدارک کشتی آماده است و مشکلی نداریم، ثبت‌نام‌ها انجام می‌شود. اهالی کشتی به اهمیت بازی‌های آسیایی واقف هستند. ارزیابی ما این است تیم کشتی خوبی اعزام می‌شود و اجازه دهید فدراسیون خودش ارزیابی کند. ما هم با آنها ارتباط داریم و بازی‌های آسیایی برای آنها مهم است. مطمئن باشید آنها هم اهمیت موضوع را می‌دانند. 

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و صحبت با مهدوی‌کیا، تصریح کرد: امروز دوباره با فدراسیون فوتبال تماس داشتم و در خصوص لیست صحبت کردم. قرارداد او قطعی نشده و چند هفته پیش هم با کامرانی فر صحبت کرده بودم. امروز با دفتر ماجدی تماس گرفتم و نتوانستم با او صحبت کنم. قرار است تا فردا اسامی اعلام شود و در لیست اولیه 40 نفر را انتخاب کنند. قول داده‌اند تا همین ماه وضعیت قرارداد با کادر را مشخص کنند. 

فخری در خصوص اینکه دوپینگ به یک بحران تبدیل شده است وچه برنامه‌ای برای پیشگیری از دودینگ در بازی‌های آسیایی دارید، گفت:  این موضوع بحران نیست. برای المپیک زمستان افرادی که اعزام شدند تست دوپینگ داده بودند و هر هفته غیر ممکن است تست بگیریم. در زمان لازم از آنها تست گرفته شده بود. هماهنگی ها با ستاد مبارزه با دوپینگ انجام شده و بعد از تکمیل لانگ لیست تست‌ها به صورت رندوم وهدف‌دار دنبال می شوند وهر ورزشکاری شانس اعزام داشته باشد تست دوپینگ می‌دهد.

وی در خصوص وضعیت فدراسیون های بلاتکلیف، یادآور شد: یکی از دغدغه‌های ما وضعیت همین فدراسیون‌ها است. خوشبختانه انتخابات آنها در حال برگزاری است‌ و ما دغدغه خود را اعلام کردیم. امیدواریم انتخابات این چند فدراسیون دیگر یا برگزار یا در مورد سرپرستی آنها تعیین تکلیف شود.این وظیفه ما نیست و فقط دغدغه خود را اعلام می‌کنیم. 

فخری در پاسخ به این پرسش که لباس کاروان از برند ایرانی است یا خارجی، گفت: اجازه بدهید این موضوع نهایی شود و بعد توضیح کامل را می‌دهم. فکر می‌کنم تا دو جلسه دیگر در ستاد بازی‌ها نهایی شود و سپس اعلام می‌کنیم. سعی می کنیم وقت را از دست ندهیم.

بیشتر بخوانید:

258 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی