ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با تراکتور

در حساس ترین دیدار هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم بنیان دیزل شهر تبریز به مصاف تراکتور می رود. این برای نخستین بار است که تبریزی ها در استادیومی غیر از یادگار امام به دیدار آبی های پایتخت نشین می روند. فرهاد مجیدی به خوبی می داند که حریف مستقیم آنها یعنی پرسپولیس در سه هفته متوالی، سه دیدار سخت را پیش روی خود دارد و به همین دلیل، آبی پوشان سخت امیدوارند که بتوانند با پیروزی در دیدار امروز برابر تراکتور، در انتظار توقف سرخپوشان باشند تا اختلاف خود را در صدر جدول بیشتر کنند. به همین دلیل آنها با تمام توان برای کسب 3 امتیاز پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

* حسینی آماده درخشش در تبریز
با توجه به مصدومیت علیرضا رضایی، اکنون فرهاد مجیدی برای انتخاب سنگربان تیمش یک گزینه را پیش روی خود دارد. سیدحسین حسینی که در دیدار برابر ذوب آهن عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بهترین بازیکن زمین لقب گرفت، به خوبی اهمیت درخشش در دیدار امروز برابر تراکتور و بسته نگه داشتن دروازه اش آگاه است. او که تاکنون در 3 مصاف از 6 تقابلش با تراکتور دروازه اش را بسته نگه داشته، در پی کلین شیت چهارم است.

* خط دفاعی دست نخورده آبی ها
استقلال همچون دیدارهای گذشته خود، با سه عنصر اصلی خود در خط دفاعی پای به زمین مسابقه می گذارد. سیاوش یزدانی به عنوان رهبر خط دفاعی آبی پوشان در ترکیب اصلی قرار دارد. حسین مرادمند و محمد دانشگر نیز او را در این بازی سخت و دشوار همراهی می کنند. این سه بازیکن امیدوارند با درخشش در دیدار امروز، یک کلین شیت دیگر را برای تیم مجیدی به ثبت برسانند.

* همکاری چشمی در کنار مهدی پور
با توجه به 4 کارته شدن زبیر نیک نفس، این بازیکن دیدار برابر تراکتور را از دست داده است. به همین دلیل، فرهاد مجیدی تصمیم گرفته است تا از روزبه چشمی در خط میانی تیمش استفاده کند. بازیکن باتجربه آبی ها که در دیدار هفته قبل جانشین یزدانی شده بود و در خط دفاعی به میدان رفت، امروز وظیفه جدیدی را برعهده گرفته و در پست هافبک وسط و در کنار مهدی مهدی پور بازی خواهد کرد.

* حردانی، انتخاب دوباره فرهاد در سمت راست
صالح حردانی که از نقل و انتقالات زمستانی از فولاد به استقلال پیوست، در دیدار نخست خود عملکرد خوبی داشت و رضایت کادرفنی را نیز به دست آورد. حالا این بازیکن یک بار دیگر در ترکیب اصلی آبی پوشان قرار گرفته و مجیدی امیدوار به درخشش دوباره این بازیکن است.

جعفر سلمانی نیز که در دو بازی گذشته برابر پیکان و ذوب آهن با پاس های طلایی خود زمینه ساز پیروزی های تیمش بوده، در سمت چپ به میدان می رود. بازیکنی که شایستگی هایش را در این فصل به اثبات رسانده و یکی از خوب های استقلال در لیگ بیست و یکم بوده است.

* سوال بزرگ برای فرهاد؛ آمانوف یا امیرحسین؟
تنها نقطه مبهم در ترکیب امروز استقلال، حضور آمانوف یا حسین زاده در ترکیب اصلی آبی پوشان است. فرهاد مجیدی اعتقاد ویژه ای به حسین زاده دارد و از سوی دیگر، عزیزبک آمانوف ازبکستانی نیز در تمرینات بازیکن آماده ای نشان داده و به همین دلیل باید دید کادرفنی از میان این دو، کدامیک را در ترکیب اصلی بازی خواهد داد.

* خط حمله در تسخیر خارجی ها
همچون روال سابق، کوین یامگا بهترین گلزن استقلال در این فصل در ترکیب اصلی حضور دارد. بازیکن فرانسوی که امسال فراتر از حد انتظار ظاهر شده و شاید کمتر کسی منتظر این درخشش از او بود. یامگا امروز در کنار رودی ژستد در خط حمله به میدان می روند و امید اصلی استقلال برای گلزنی به شمار می آیند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور:
حسین حسینی – سیاوش یزدانی – حسین مرادمند – محمد دانشگر – مهدی مهدی پور – روزبه چشمی – صالح حردانی – جعفر سلمانی – امیرحسین حسین زاده (عزیزبک آمانوف) – کوین یامگا – رودی ژستد

بیشتر بخوانید:

بازگشت رامین به یاد پنالتی جنجالی با طارمی/عکس

معروف: نمی‌دانم چرا به من لقب ریش جادویی را دادند

بازگشت بارسا به لیگ اروپا پس از ۱۸ سال!/عکس

253 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی