نماینده مجلس: لجن‌پراکنی‌ها علیه سپاه از اتاق‌های فکر داخل و خارج کشور است

«حسین بامیری» در مورد بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: جریان تخریب در طول تاریخ همیشه وجود داشته وبا توجه به مقتضیات زمانی، نوع رویکرد آنها با اخلال و شیطنت همراه بوده و در گذر زمان هم دچار پوست اندازی شده اند.

نماینده مردم لردگان تصریح کرد: در طول انقلاب کسانی که دغدغه رشد، توسعه و تعالی دین ،مذهب و کشور را داشتند متناسب با مقتضیات زمانی به مقابله با بی اثر کردن و یا خنثی سازی جریان تحریف برآمدند.

نایب رییس کمیسیون شوراها مجلس گفت: همه گروه‌های که دغدغه نظام  و انقلاب، سپاه جان برکف، مجلس انقلابی ، دولت مردمی  و مشی شهید و  تفکر و مکتب حاج قاسم سلیمانی را دارند نباید در مقابل جریان تحریف تماشاگر و نظاره گر باشند بلکه باید با اتحاد و همدلی با جریان تحریف مقابله کنند.

وی افزود: اگر موضوعات یا مسائلی در کشور وجود داشته باشد باید با رویکرد خانواده گرایی حل و فصل شود و نباید افرادی دنبال همراهی ، همکاری و انحصار جریانات گروه تحریف قرار گیرند و در زمین آنها بازی نکنند.

بامیری خاطر نشان کرد:به نظر می رسد بخشی از لجن پراکنی ها علیه نظام و انقلاب از روی عدم آگاهی و برخی هم از اتاق‌های فکر عجیب و غریبی در داخل و  خارج کشور است که سعی دارند با سیاه نمایی و بزرگ نمایی برخی موضوعات کوچک را بزرگ جلوه دهند.

نماینده مردم لردگان اضافه کرد:  این افراد و گروه‌ها  به دلیل عدم توفیقات خود در مقاطع زمانی گذشته که نتوانستند پاسخگوی مطالبات بحق و مشروع مردم باشند خود کم بینی خود را از این زاویه به رخ جامعه می کشند  و با ورود به چنین قضایای می‌خواهند عاملش را سپاه، مجلس انقلابی  و یا مکتب حاج قاسم سلیمانی بدانند.

وی افزود:همه می‎‌ دانند که حرف این قبیل افراد که در اتاق‌های مسموم و با سناریوهای خاص  تدوین می شود  هیچ جایگاهی در جامعه ندارد و مردم همانند حماسه ۹دی تمام قد در مقابله با آنها خواهند ایستاد و از عزت و اقتدار سپاه دفاع خواهند کرد.

بامیری با اشاره به بیانات حضرت امام(ره) که  فرمودند« اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، گفت: داشته های امروز کشور مدیون رشادت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. سپاه  چتر مصونیت بخشی و ضمانت بخشی را متوجه  کل امنیت کشور کرده است.

تداوم واکنشها به انتشار فایل صوتی فرمانده پیشین سپاه

بیشتر بخوانید:

نماینده لردگان خاطر نشان کرد: فرمایشات امروز حضرت آقا  این است که سپاه  پاسداران تا امروز به ماموریت‌های خود در راه نظام و انقلاب عالمانه  ورود پیدا کرده و هوشمندانه عمل کرده است.

نایب رییس کمیسیون شوراها اضافه کرد: سپاه پاسدارن در تهدیدها و بحران های کشور  همواره در کنار مردم بوده است و  توانست کشور را در مقابل  همه طوفان ها  و حوادث حفاظت کند.

عضو مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: موضع جدید حضرت آقا در مورد سپاه در وضعیت فعلی ختم می شود در گذشته هم بیاناتی  پیرامون چگونگی ماموریت‌های مثبت سپاه داشتند و با ادبیاتی متفاوت و متناسب با جامعه  عملکرد سپاه را به خوبی تبیین و تشریح کردند و دولت مردمی و مجلس انقلابی  هم از ماموریت های سپاه در  داخل و خارج از کشور با تمام وجود حمایت کرده است.

نماینده مردم لردگان خطاب به کسانی که در پی تخریب نظام و انقلاب هستند گفت: اگر این افراد  ناآگاهانه به دنبال تخریب هستند مواضع و دیدگاههای خودرا  اصلاح کنند، اما اگر عالمانه و آگاهانه متاثر از تغذیه فکری اجانب ، استکبار و اتاق های فکر مسموم  به دنبال تخریب هستند مطمئن باشند که این قبیل لجن پراکنی ها ذره‌ای از ارزش، جایگاه و منزلت سپاه و مکتب حاج قاسم سلیمانی را  در بین مردم کم نخواهد کرد.

 وی  گفت: این سناریوها و لجن پراکنی ها با هوشیاری مردم،  راه به جایی نخواهد برد و هیچ  تاثیری بر احساسات پاک مردم به جای نخواهد گذاشت.

رهبر معظم انقلاب در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (پنج‌شنبه) در ارتباط تصویری با جمعی از مردم آذربایجان فرمودند:  امروز نوبت سپاه است که به سپاه تهمت بزنند و لجن‌پراکنی کنند و در ضمن به شهید بزرگ شهید سلیمانی، و اگر جرات می کردند و از خشم مردم نمی‌ترسیدند به امام هم اهانت می‌کردند، منتها جرات نمی کنند و می‌دانند خشم مردم در برابر این موضوع تند است.

۲۱۲۳۱

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی