به‌خاطر رونالدو انتقالم به رئال مادرید منتفی شد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هرنان کرسپو، مهاجم سابق آرژانتینی یکی از نمادین‌ترین بازیکنان در تاریخ رقابت‌های سری‌آ محسوب می‌شود. او در تیم‌های پارما، اینتر، لاتزیو، میلان و جنوا بازی کرد و در ۳۴۰ بازی در لیگ برتر ایتالیا ۱۵۳ گل به ثمر رساند. او در آگوست ۲۰۰۳ از اینتر به چلسی رفت، اما یک سال بعد به ایتالیا بازگشت و به میلان ملحق شد.

کرسپو حالا مصاحبه‌ای انجام داده و می‌گوید می‌توانسته در دوران بازی خود راهی رئال مادرید شود. او گفت: “من در سال ۲۰۰۲ برای لاتزیو بازی می‌کردم و با رئال مادرید و اینتر در حال مذاکره بودم. همه چیز به رونالدو بستگی داشت. اگر او در اینتر می‌ماند، به مادرید نقل مکان می‌کردم. در نهایت، او تصمیم گرفت به رئال بپیوندد، بنابراین من با نراتزوری قرارداد امضا کردم.”

به‌خاطر رونالدو انتقالم به رئال مادرید منتفی شد/عکس

هرنان کرسپو مدعی شده در ادامه یک بار دیگر امکان حضور او در رئال مادرید وجود داشته اما این بار هم این انتقال منتفی شده است. او گفت: “۶ ماه از قراردادم با اینتر باقی‌ مانده بود و رئال مادرید در ژانویه با من تماس گرفت. من می‌توانستم در آن مقطع به رئال مادرید ملحق شوم اما تصمیم گرفتم بمانم و فاتح اسکودتو شوم.”

گفتنی است؛ کرسپو ۴۶ ساله سه قهرمانی در سری آ را در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده که همه آنها بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ با اینتر بوده است. کرسپو با چهار باشگاه مختلف قهرمان سوپرکاپ ایتالیا شده است؛ پارما، لاتزیو، میلان و اینتر. او همچنین بخشی از پارمای افسانه‌ای بود؛ تیمی که در سال ۱۹۹۸-۱۹۹۹ جام یوفا را به‌دست آورد.

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی