سرپرست دانشگاه دامغان با حکم وزیر علوم منصوب شد

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت علوم، در حکم انتصاب محمدعلی زلفی‌گل  خطاب به سید سعیدالرضا اسلامی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه دامغان» منصوب می‌شوید.

وی در این حکم تاکید کرد:‌ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارایه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران‌علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت بزرگ خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی‌علمی، توسعه همه جانبه‌علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

وزیر علوم در ادامه این حکم توفیق روزافزون سرپرست جدید دانشگاه دامغان را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی،   از درگاه پروردگار متعال خواستار شد.

زلفی گل همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های عبدالعلی بصیری رییس سابق دانشگاه دامغان در مدت تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.

دکتر سید سعیدالرضا اسلامی عضو هیات علمی دانشکده علوم زمین دانشگاه دامغان است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاونت اداری و مالی، سرپرستی معاونت فرهنگی و اجتماعی و طراح و مدیر آزمایشگاه زمین ساخت دانشگاه دامغان اشاره کرد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی