تحرکات عزیزی‌خادم برای لغو جلسه برکناری‌اش

احسان اصولی طی نامه‌ای به حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال هشدارهای لازم را پیرامون احتمال لغو نشست هیات رئیسه فردا و تحرکات شهاب عزیزی خادم برای عدم برگزاری این نشست ارائه کرد.

متن نامه اصولی به حسن کامرانی‌فر به شرح زیر است:

جناب آقای کامرانی فر دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران 
با سلام
بنا بر شنیده ها گویا رییس محترم فدراسیون جنابعالی را جهت کنسل کردن جلسه مورخ ۲۸ بهمن ماه با دستور عزل رییس فدراسیون تحت فشار قرار داده است در اینخصوص نکاتی را لازم میدانم عرض کنم:

۱ – درخواست تشکیل جلسه فوق الذکر براساس بند ۲ ماده ۳۴ اساسنامه بوده است که شرایط تشکیل آن در اساسنامه فارغ از نوع دستور جلسه صراحتا تعیین شده است.

۲- دعوتنامه رسمی دبیرکل فدراسیون براساس دستور اقدام رییس فدراسیون در تاریخ ۲۱ بهمن ماه در کارتابل رسمی فدراسیون برای اعضا ارسال شده است.

۳- با توجه به دستور جلسه مورخ ۲۸ بهمن ماه و براساس بند ۵ ماده ۲ و بند۱۰ ماده۲۰ و بند۳ ماده ۳۶ اساسنامه هر گونه اقدام از سوی رییس فدراسیون مبنی بر کنسلی، تعویق و نظایر آن نقض آشکار مواد فوق الذکر در راستای تعارض منافع ایشان می‌باشد که شایسته است جنابعالی براساس تعهدات بین المللی و ملی خود و بر اساس مواد تصریح شده در اساسنامه از هر گونه اقدام خلاف اساسنامه جلوگیری نموده تا خدایی نکرده تبعات فردی و جمعی تخطی از اصول و مواد اساسنامه دامنگیر افراد حقیقی حقوقی مرتبط با آن نشود.

با احترام احسان اصولی

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی