اعلام جنگ هواداران باشگاه مراکشی به دلیل حفظ ویلموتس!

 تیم فوتبال رجا کازابلانکا روز گذشته در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ مراکش به مصاف تیم المپیک خریبکه رفت و در نهایت با نتیجه تساوی ۲ – ۲ متوقف شد.

هدایت تیم رجا بر عهده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران است که روزهای سختی را در مراکش پشت سر می‌گذارد. آمار ویلموتس با تیم رجا برای هواداران این تیم رضایت بخش نبوده است. او از ۶ بازی اخیر با رجا در لیگ قهرمانان آفریقا و لیگ مراکش صاحب چهار تساوی، یک برد و یک باخت شده است و شانس زیادی برای قهرمانی در مراکش ندارد.

این موضوع اعتراض هواداران رجا را در مقاطع مختلف به دنبال داشته است؛ بخصوص اینکه مدیریت فعلی باشگاه هم مخالفان جدی دارد که به دنبال برکناری مدیران فعلی هستند.

در تازه‌ترین اتفاق رخ داده و بعد از تساوی رجا در بازی روز گذشته، گروه‌هایی از هواداران این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای خواستار برکناری مارک ویلموتس شدند و حفظ او را به منزله اعلام جنگ رسمی باشگاه دانسته‌اند!

اعلام جنگ هواداران باشگاه مراکشی به دلیل حفظ ویلموتس!

این بیانیه توسط گروه‌های «گرین بویز» و «الترا ایگلز» صادر شده و سر و صدای زیادی در رسانه‌های مراکش راه انداخته است.

همچنین هوادارانی از باشگاه رجا در توییتر با راه اندازی هشتگ WILMOTS_DÈGAGE خواهان اخراجی مربی بلژیکی شده‌اند.

اعلام جنگ هواداران باشگاه مراکشی به دلیل حفظ ویلموتس!

از سوی دیگر سایت «کوره» خبر داد مدیران باشگاه رجا برای اخراج یا ادامه همکاری با ویلموتس دچار اختلاف و دو دستگی شده‌اند. به نوشته این سایت، بعضی از اعضای هیات مدیره رجا خواهان اخراج فوری این مربی هستند در حالی که بعضی دیگر از اعضا خواهان حفظ این مربی تا بازی با نماینده الجزایر در لیگ قهرمانان آفریقا هستند که روز جمعه برگزار می‌شود.

کوره همچنین تاکید کرد که اصلی ترین مشکل اخراج ویلموتس بند فسخ قرارداد این مربی است که ۲۰۰ هزار دلار تعیین شده و کار را برای مدیران مراکشی سخت کرده است.

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی