تصمیمی عجیب که فوتبال ایران را شوکه کرد!/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی استعداد ناب فوتبال ایران و آسیا بعد از قهرمانی در بازی های آسیایی بانکوک در سال ۷۷ با تیم ملی ایران و زدن یکی از دو گل ایران در فینال و برابر کویت، در بهمن سال ۷۷ مزه تلخ محرومیت بلند را با بی تدبیری خود تجربه کرد.

کریمی در بهمن آن سال و با تیم ملی امید ایران و در تورنمنتی که در آن پژمان جمشیدی و مرحوم علی انصاریان نیز عضوی از تیم ملی امید ایران بودند در مقابل ویتنام و در شهر دانهیل این کشور  بعد از اخراج انصاریان در دقیقه ۶۹  به داور مسابقه هجوم آورد و ضربه ای به او زد تا با کارت قرمز مستقیم داور مسابقه اخراج شود.

بعد از اخراج کریمی خبر به تهران رسید و موجی از نگرانی هواداران فوتبال به خصوص پرسپولیسی‌ها را به دلیل احتمال محرومیت این بازیکن فرا گرفت.

خبرهای ضد و نقیضی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به گوش می رسید، اخباری که محرومیت کریمی را تا دو سال پیش بینی می کرد و جامعه فوتبال ایران را نگران کرده بود. کریمی بالاخره با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا با محرومیت یک ساله تنبیه شد تا از فوتبال باشگاهی به جایی که رشد کرده بود برگردد، او برای آماده نگه داشتن خود یک سال در زمین های خاکی بود و بعد از یک سال به پرسپولیس بازگشت و با استعداد ناب و بی نظیر خود تا دریافت جایزه مرد سال آسیا برای فوتبال ایران جادوگری کرد.

تصمیمی عجیب که فوتبال ایران را شوکه کرد!/عکس

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی