مرکز مشکلات ویژه یادگیری منطقه ۱۸ شهر تهران بازسازی و افتتاح شد

به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، حمید طریفی حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در آیین افتتاح مرکز بازسازی‌شده مشکلات ویژه یادگیری منطقه ۱۸ تهران، ضمن تقدیر از فعالیت جهادی قرارگاه بازسازی جنوب غرب تهران با بیان این که خیّرین مدرسه‌ساز مدل موفقی از مشارکت مردم در تعلیم‌وتربیت هستند، اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد مدارس استثنایی و ۳۰ درصد مدارس عادی توسط خیرین ساخته شده است و خیرین همواره در کنار آموزش‌وپرورش بوده‌اند.

وی افزود: مدل موفق دیگر که در این سال‌ها شاهد آن بودیم، شکل‌گیری گروه‌های جهادی در بدنه آموزش‌وپرورش و بقیه بخش‌های کشور است.

رییس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، با بیان اهداف مراکز مشکلات ویژه یادگیری گفت: مراکز مشکلات ویژه یادگیری، یکی از تخصصی‌ترین مراکز در حوزه آموزش‌وپرورش استثنایی هستند که به دانش‌آموزان عادی خدمات ارائه می‌دهند و مهم‌ترین رسالت این مراکز، کیفیت‌بخشی و توسعه عدالت آموزشی در مدارس عادی است.

وی افزود: این مراکز علاوه بر رفع مشکلات یادگیری دانش‌آموزان وظیفه آموزش و توانمندسازی والدین و معلمان را نیز برعهده دارند.

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، قرارگاه محرومیت‌زدایی غرب تهران سپاه محمد رسول‌الله (ص)، علاوه بر فعالیت‌های جهادی، تاکنون ۳۹۲ پروژه عمرانی را به انجام رسانده است که در این مراسم از اعضای آن تقدیر شد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی