تدارک اتاق فکر «خندوانه» برای نوروز

محمدرضا خوشرو سرپرست شبکه «نسیم» درباره اولویت‌های این شبکه و همچنین برنامه‌های ویژه آن برای نوروز ۱۴۰۰ گفت: فرایند برنامه‌سازی زمان‌بر است و از مدت‌ها قبل تیم مدیریتی شبکه برای ایام نوروز برنامه‌ریزی گسترده‌ای داشته است و بر اساس رویکرد جدید که از اواسط سال در سازمان صداوسیما شاهد بودیم تیم مدیریتی هم برنامه‌سازی‌اش را شروع کرده است.

خوشرو که پیش از این هم به عنوان مشاور معاون سیما فعالیت داشته است، در پاسخ به بلاتکلیفی تهیه‌کنندگان و افول برنامه سازی در طی چند ماه اخیر در صداوسیما تصریح کرد: ارقام و کارها نشان نمی‌دهد که وارد روند افولی شده‌ایم اما سیاست سازمان کاهش حجم تولید و افزایش کیفیت است و این شاید برای افکار عمومی واضح نباشد. برای احترام به وقت، ذائقه و سلیقه مخاطب، سازمان درصدد کاهش تولیدات و افزایش کیفیت است تا کارهای باکیفیت بیشتری داشته باشیم. با این حال ما به طور کلی کاهش تولید نداشته‌ایم، همواره برنامه‌سازی با جدیت هم دنبال می‌شود.

وی درباره برنامه‌های ویژه «خندوانه» و «دورهمی» و جزئیات فعالیت نوروزی آن‌ها نیز گفت: همه در حال برنامه‌ریزی هستند که بتوانند رویکرد مناسبی در ارتقا و تعالی محتوا داشته باشند. تیم اتاق فکر خندوانه در حال حاضر برای برنامه نوروزی در حال برنامه‌ریزی است.

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی