کتاب «اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشارات ویراست، کتاب «اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی»، نوشته فرزاد رمضانی‌راد، افشین گودرزی و فرناز ایمان‌شعار را منتشر کرد.

در توضیحات این کتاب نوشته شده است: «اقتصاد رفتاری به عنوان یکی از رویکردهای نسبتا جدید در دانش اقتصادی است. هدف اقتصاد رفتاری ارتقای دانش اقتصادی و نزدیک‌تر کردن مدل‌های اقتصادی یا واقعیت‌های بیرونی است، که طی چند دهه گذشته از اهمیت قابل توجهی برخورددار است، اقتصاد رفتاری تلاشی برای افزایش قدرت توضیحی و پیش‌بینی نظریه اقتصادی از طریق لحاظ بنیان‌های روان‌شناختی در تئوری اقتصادی است.»

در ادامه این توضیحات آمده است: «مقصود از نگارش این کتاب، باب فتحی برای موضوعات روز اقتصاد، مالی و روانشناسی بوده و سعی بر آن شده است که خوانندگان با مباحث ترکیب این سه حوزه بیشتر آشنا  بشوند. کتاب اقتصاد رفتاری، راهنما و منبعی مطمئن و قابل اعتماد برای افرادی است که می‌خواهند به درک درستی از چگونه رفتار کردن در جهان برسند. همچنین اگر شما جزو افرادی هستید که به اقتصاد و وقایع اقتصادی علاقه دارید و می‌خواهید درباره کارکرد اقتصاد و مسائل اقتصادی  بیشتر بدانید، این کتاب مناسب است.»

کتاب «اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی»، در ۳۰۴ صفحه و با قیمت ۱۰۰ هزار تومان قابل خریداری است.

۵۷۲۴۴

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی