صحنه بغض کردن بازیگر زن که پرطرفدار شد

مریم سرمدی، بازیگر تئاتر و تلویزیون است. کار هنری خود را با تئاتر شروع کرد سپس وارد رادیو شد و با تلویزیون به شهرت رسید و در حال حاضر هم کارگردانی می کند. با فیلم دیدار به کارگردانی محمدرضا هنرمند در کنار مهران مدیری و کیومرث ملک مطیعی اولین بار جلوی دوربین رفت. سال ها بعد وارد رادیو جوان شد و بعد در رادیو تهران با برنامه ای به نام خانه ما با پسرش اجرا داشت.

سرمدی در سریال پدرپسری ایفاگر نقش طاهره مادر خانواده بود که در این گفتگو از تجربه بازی خود می گوید.

شما در این سریال نقش طاهره مادر خانواده را بر عهده دارید. درباره نقش تان و جذابیت های آن توضیح می دهید؟

اگر بخواهم صادقانه به این سوال شما پاسخ بدهم باید بگویم در ابتدا این نقش هیچگونه جذابیتی برایم نداشت در واقع یک زن خنثی، بی مزه و لوس بود و بعدها براثر تعاملاتی که من و آقای حاج بابایی کارگردان سریال با هم داشتیم و افزودن برخی از کاراکترها توسط خود من، به هر حال این نقش شکل گرفت و آنقدری که مردهای این سریال دارای جذابیت بودند این نقش جذابیتی نداشت.

سریال پدر پسری با استقبال مخاطبان مواجه شد، چه نقاط قوتی را برای این سریال متصور هستید که باعث اقبال بینندگان به آن شد؟

استقبال از این سریال همانند سایر سریال ها نبود. اما آن دسته از مردم که از این سریال استقبال کردند واقعا این سریال را دوست داشتند. دلیل علاقه به این سریال را نیز حضور جوانی به نام محمد جواد جعفرپور می دانم که به دلیل ارتباط بانمک و بامزه ای که ایشان با افراد سالمند و میانسال خانواده مثل خاله و شوهر خاله اش داشت و این ارتباط به گونه ای بود که مردم کمتر در میان خانواده ها می بینند باعث شده بود که این سریال برای بخشی از مردم جذابیت داشته باشد.

با چه بازخوردها و واکنش هایی بابت بازی در سریال پدر پسری و نقش مادر خانواده مواجه بودید؟

نمی توانم بگویم کسی این سریال را دوست نداشت و خیلی از افراد بودند که این سریال را دوست داشتند. قسمت های برخورد من با پسرم خیلی مورد استقبال مردم قرار گرفته بود؛ مخصوصا آن بخش از سریال که من نمی توانستم در شیشه رُب را باز کنم و چون پسرم ازدواج کرده بود، من با یک بغض این کار را انجام می دادم. خیلی از مادران به من می گفتند که ما این فضا را تجربه کردیم. شاید هیچکس به اندازه ما مادران متوجه این موضوع نشود که غیبت فرزندانمان و نبودشان حتی برای مواردی ساده، حال آدم را خراب کند. این بازخوردها برای خود من هم بسیار جالب بود.

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی