فعال جنبش ضد واکسن ایتالیا به جمع حامیان واکسیناسیون کرونا پیوست

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر، این پزشک ایتالیایی که از اعضای برجسته جنبش ضد واکسن در ایتالیا بود، دچار تغییر عقیده شده است. «پاسکال با کو» در ۳۰۰ تظاهرات ضد واکسن در ایتالیا سخنرانی کرده و هزاران طرفدار مخالف تزریق واکسن های کووید-۱۹ دارد.

این پزشک ایتالیایی پس از مرگ یکی از طرفدارنش بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ به روزنامه ایتالیایی Corriere della Messogiorno گفت که احساس گناه می کند. اکنون وی واکسن کرونا تزریق کرده است و پیروان خود را نیز به انجام این کار تشویق می کند. 

وی به این روزنامه گفت که مرگ یکی از طرفداران ۲۹ ساله اش او را عمیقا متاثر کرده است.

پاسکال گفت: احساس می کنم که این مرگ تقصیر من بوده و امروز این موضوع آزارم می دهد. رهبران جنبش های مخالف واکسن های کرونا باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

وی افزود: از همه طلب بخشش می کنم، اما این طلب بخشش بی فایده است.

باکو گفت که تا حدی، انگیزه مالی ایجاد یک برند به عنوان یک ضد واکسن برجسته، باعث شد که وی این جنبش را به راه اندازد.

وی به این روزنامه گفت که راه اندازی این جنبش، کسب و کار خصوصی وی را هزار برابر کرد و می توانست هر چه دوست داشت از بیماران هزینه دریافت کند.

این پزشک ایتالیایی افزود: اما اکنون پشیمان است و تلاش می کند که اشتباهاتش را جبران کند. 

وی در فیلمی که در اینستاگرام منتشر شده است از هواداران خود خواست که واکسن بزنند. وی در یک چرخش بزرگ از عقیده قبلی خود، واکسن های کووید-۱۹ را تنها راه «محکم» و «موثر» برای مبارزه با ویروس کرونا توصیف کرد. 

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی