روایت حجت اشرف‌زاده از ابتلا به کرونا

حجت اشرف‌زاده خواننده موسیقی ایرانی در تازه‌ترین کنسرتی که شامگاه شنبه بیست وسوم بهمن ماه در قالب سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر پیش روی مخاطبان قرار گرفت، قطعاتی از آثار عاشقانه خود را برای طرفداران در تالار وحدت اجرا کرد.

در این کنسرت که به دلیل کیفیت نامطلوب صدابرداری سالن نسبت به دیگر کنسرت‌های این خواننده از شرایط کیفی پایین‌تری برخوردار بود، حجت اشرف‌زاده و گروهش تلاش کردند تا قطعاتی از آثار عاشقانه این هنرمند طی ماه‌های گذشته را برای مخاطبان اجرا کنند. آثاری که به دلیل دوری طولانی مدت این خواننده خوش صدا و محبوب اگرچه شرایط ناآماده ای را پیش روی این خواننده به لحاظ کیفی قرار داده بود، اما توانست مقدمه خوبی برای آغاز فصل تازه فعالیت‌های این خواننده بعد از ابتلا به کرونا را فراهم آورد؛ چارچوبی که اشرف‌زاده در کنسرت شب گذشته نیز به آن اشاره کرد.

وی در ابتدای این برنامه که با استقبال تماشاگران (فراتر از ظرفیت ۳۰ درصدی مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی) مواجه شده بود، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کنسرت در چارچوب سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: عزیزانم به شب عاشقانه‌های حجت خوش آمدید. من حجت اشرف‌زاده برای سلامتی تک‌تک شما عزیزان خوشحالم و تلاش می‌کنم با توجه به توصیه‌های کارشناسان وزارت بهداشت که امشب در این سالن مستقر هستند، در یک برنامه یک ساعته با اجرای برخی از قطعات عاشقانه ای که از سوی دست‌اندرکاران جشنواره برای اجرای برنامه در نظر گرفته شده، امیدوارم شب خاطره انگیزی را برایتان رقم بزنم.

این خواننده با اشاره به روزهایی که درگیری بیماری کرونا بود، بیان کرد: می‌دانم در این دو سالی که از ماجرای شیوع بیماری کرونا می‌گذرد همه ما به نوعی درگیر این شرایط سخت و ناراحت کننده بودیم. من هم یک ماه درگیر این بیماری بودم اما تلاش کردم به واسطه حضور پرمهر شما برای بودن بجنگم. گرچه این جنگ برایم بسیار سخت بود اما تردید نکنید این انرژی و مهربانی شما بود که موجب شد حال من با شما عزیزان خوب شود.

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی