وعده «خبرهای خوش» رییس کمیسیون تلفیق به مردم در «آینده‌ای نه چندان دور»

وی ادامه داد: ما از این معبر عبور خواهیم کرد کما اینکه تمام کشورهای توسعه یافته دنیا از این معبر عبور کرده‌اند.

حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: در دنیا ما را تحریم می کنند که دست از همه شهیدان و کربلا و عاشورا برداریم و فشار می آورند که نماد اسلام آل سعود باشد و ما از اهل بیت دور باشیم اما امروز دیدند که مردم ایران نشان دادند که با هزاران برابر سختی بیشتر نیز از این مسیر جدا نخواهند شد.

این نماینده مجلس بیان کرد: امروز دولت و مجلس قدرتمندانه ایستاده‌اند تا کار کنند که از این معبر عبور کنیم و دولت انقلابی بداند که مجلس با قدرت از او حمایت خواهد کرد و ما راهی جز حمایت از این دولت نداریم.

حاجی بایایی افزود: مردم سرمایه اجتماعی هستند و این سرمایه آسیب دیده و ما باید آن را ترمیم کنیم، سرمایه اجتماعی ما باید حفظ شود یعنی باید در مردم رضایت ایجاد کنیم.

او گفت: ملت خواستار عدالت و مبارزه با فساد هستند و به دنبال این هستند که در کنار اسلامی گری و دینداریشان، معیشت و اشتغالشان هم درست شود و این کار به سرعت دنبال می‌شود.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس : تورم سال آینده حتمی است / احتمال مخالفت مجلس با حذف ارز ترجیحی

بیشتر بخوانید:

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: برای بودجه سال آینده تدارکات خوبی دیده شده، ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال، ۱۲۰ هزار میلیارد تومان برای تولید و رشد تولید در کشور و ۱۵۰ هزار میلیارد تومان هم برای اقدامات پیشران جمهوری اسلامی در پروژه‌های بزرگ پیش بینی شده است و قطعا سال آینده شاهد پیام‌های خوبی برای کشور خواهیم بود.

حاجی بابایی افزود: کسانی در جمهوری اسلامی باید مسئولیت بگیرند که مانند مردم زندگی کنند، دولت انقلابی باید به کسانی مسوولیت دهد که اهل رانت نباشند، انقلابی یعنی شهید سلیمانی، یعنی شهدای مدافع حرم، یعنی کسی که خودش را هزینه می‌کند تا انقلاب بماند، کسی که نظام را هزینه می‌کند تا خودش بماند انقلابی نیست.

وی بیان کرد: دولت انقلابی در کنار انقلابی گری و بکارگیری نیروهای انقلابی باید مراقب مردم باشد، ما آمده‌ایم تا پیمان مردم را با انقلاب محکم تر کنیم، ما هیچ راهی جز این نداریم.

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: مردم این دولت و نظام را انتخاب کرده‌اند و این دولت و نظام هم باید خادم این مردم باشند، هر نارضایتی که مدیری ایجاد می‌کند تضعیف نظام و هر خدمتی که انجام دهد تقویت نظام است.

این نماینده مجلس، امنیت کشور را کم نظیر دانست و گفت: این همه نیروهای امنیتی و نظامی کار می‌کنند تا کشور امن باشد، کشور ولایی ما امن است اما نیاز به کار دارد و ما کارآمدی می‌خواهیم، مدیری که کارآمد نیست به درد نمی‌خورد ولو اینکه انسان خوبی هم باشد.

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: تمام ملت ایران انقلابی هستند، از شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم انقلابی گرفته تا کسی که حتی در معیشت خود دچار مشکل شده اما در مقابل انقلاب نمی‌ایستد بلکه در کنار انقلابش است.

او اضافه کرد: بزرگترین رمز انقلابی بودن ملت ایران این است که انقلاب را حفظ کرده‌اند، ما یک هدف بیشتر نداریم و آن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران، یعنی حفظ ولایتمداری است.

۲۱۲۳۱

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی