اولین واکنش علی کریمی به ماجرای عزل موقت عزیزی‌خادم!/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی روزهای اخیر اختلاف هیات رئیسه با شهاب الدین عزیزی خادم بالا گرفته است و ماجرای برکناری رئیس فدراسیون فوتبال به صورت جدی دنبال می شود. قرار است در هفته آینده جلسه ای در خصوص عزل عزیزی خادم برگزار شود و اعضای هیات رئیسه مصمم به برکناری او هستند.

اما طی یکی دو روز گذشته برخی از اعضای فدراسیون فوتبال به دلیل مصاحیه های اخیر خود با محرومیت مواجه شده اند. احکامی که البته گفته می شود وجاهت قانونی ندارد. پیش از این یک فایل صوتی از رفیعی منتشر شده بود که در آن  مشاور حقوقی فدراسیون به یکی از اعضای کمیته انضباطی گفته بود بازی ها را سه بر صفر کنید اما با کارمندان خاطی فدراسیون کاری نداشته باشید. انتشار این فایل از سوی مشاور حقوقی رئیس فدراسیون خبرساز شد و کمیته اخلاق هم برای جلوگیری از شائبه دخالت فدراسیون در رای کمیته انضباطی مشاور عزیزی خادم را محروم کرد تا به نوعی فرار روبه جلو کرده باشد. مهرداد سراجی هم که به دلیل موضع گیری های اخیرش در خصوص رئیس فدراسیون فوتبال با محرومیت ۶ ماهه مواجه شده است.

در همین خصوص علی کریمی که از روز اول  منتقد عزیزی خادم بود نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد و مستقل بودن کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را  با توجه فایل صوتی منتشر  شده و محرومیت سراجی زیر سوال برده است.

اولین واکنش علی کریمی به ماجرای عزل موقت عزیزی‌خادم!/عکس

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی