درخشش لژیونر های ایرانی شباب الاهلی مقابل عجمان/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته پانزدهم ادنوک لیگ امارات عجمان میزبان شباب الاهلی بود. در ترکیب اصلی شباب الاهلی دو ملی‌پوش ایرانی یعنی احمد نوراللهی و مهدی قایدی حضور داشتند.

بازی در نیمه نخست به کام بازیکنان شباب الاهلی پیش نرفت و در دقیقه ۲۶ تراوالی از روی نقطه پنالتی گل اول عجمان را زد. پس از این گل سبزپوشان الاهلی تلاش زیادی برای برگرداندن مسابقه در همان نیمه نخست کردند. در ثانیه‌های پایانی نیمه اول فرار مهدی قایدی به قلب دفاع عجمان باعث شد او با برخورد به مدافع و سپس گلر عجمان نقش بر زمین شود و داور ضمن اعلام پنالتی مدافع میزبان را اخراج کرد.

درخشش لژیونر های ایرانی شباب الاهلی مقابل عجمان/عکس

درحالی که بازیکنان شباب الاهلی خود را آماده زدن پنالتی و بازگشت به بازی می‌کردند اتاق VAR از داور خواست صحنه را چک کند و پس از این اتفاق داور رایش را عوض کرد و اخراج و پنالتی را پس گرفت تا عجمان برنده به رختکن رود.

از همان ابتدای نیمه دوم فشار شباب الاهلی برای بازگشت به بازی زیاد بود و در دقیقه ۴۷ حرکت و فرار خوب مهدی قایدی از سمت چپ موجب شد او در فضایی مناسب پاس کات‌بک بدهد و نوراللهی نیز که از عقب‌تر خود را به محوطه نزدیک می‌کرد با یک تکل بلند پاس قایدی را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

درخشش لژیونر های ایرانی شباب الاهلی مقابل عجمان/عکس

نوراللهی پس از تشکر از قایدی توپ را از دروازه بیرون آورد و به سرعت وسط زمین کاشت تا میل به کام‌بک زدن را به تیمش القا کند. دو ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند. قایدی در دقیقه ۷۲ جای خود را به محمد عید داد.

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی