دلیل خط خوردن ستاره تازه وارد استقلال مشخص شد

پیکان در حالی از گردونه جام حذفی کنار زده شد که بازیکن جدید استقلال اجازه حضور در میدان را پیدا نکرد. صالح حردانی نتوانست با پیراهن آبی وارد میدان شود و فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی پایان مسابقه مدعی شد دو ساعت قبل از آغاز بازی به او اطلاع دادند نمی‌تواند از وجود این بازیکن بهره‌مند شود. مدارک حردانی برای حضور در استقلال مشکل نداشت و این طور که خبرنگار ما از اهواز خبر داد، توافقات میان دو باشگاه نیز انجام شده بود ولی با این وجود پس چرا حردانی نتوانست در فهرست ۱۸ نفره استقلال برای جام حذفی قرار بگیرد؟

عوارض خروجی

از قرار معلوم بازیکنان هنگام تغییر تیم و پیوستن به یک تیم خارج از استان خود باید عوارض خروج بپردازند و این مبلغ در اختیار هیئت فوتبال قرار می‌گیرد ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مشکل اصلی که موجب شد کارت بازی صالح برای تقابل با پیکان صادر نشود، عدم پرداخت همین مبلغ بود.

باشگاه فولاد مشکلی نداشت چون اگر سرخ‌پوشان اهوازی رضایت نمی‌دادند، حردانی اصلاً نمی‌توانست با استقلال تمرین کند .البته مسئله عوارض خروجی دغدغه چندان مهمی نیست و بلافاصله پس از تسویه حساب، مجوز استقلال برای استفاده از این بازیکن صادر خواهد شد.

قول به مربیان

حردانی به مسابقه با پیکان نرسید و با توجه به اینکه تمرینات بسیار کمی هم قبل از این بازی با استقلالی‌ها انجام داده بود، حتی اگر کارت بازی‌اش صادر می‌شد، بعید به نظر می‌رسید فرهاد مجیدی از وجود او در ترکیب ثابت استفاده می‌کرد ولی حالا چند روزی است که صالح با استقلالی‌ها تمرین می‌کند و قطعاً هماهنگی بیشتری میان او و سایر شاگردان فرهاد مجیدی ایجاد شده است.

مدیران باشگاه هم به کادر فنی قول داده‌اند مسئله را حل می‌کنند و مجوز حضور این بازیکن را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی