یارانه ویژه به مناسبت پیروزی انقلاب/ کدام خانوارها یارانه ٧۴۵ هزار تومانی می‌گیرند؟

هنوز دو روز هم از پرداخت یارانه نقدی بهمن ماه نگذشته بود که ظهر روز پنج شنبه، خبرها حاکی از پرداخت یارانه جدید ۱۰۰هزار تومان بود؛ این تصمیم به صورت ناگهانی ظهر پنج شنبه اعلام و اطلاعات خاصی نیز در مورد آن وجود نداشت؛ حتی تماس‌های اقتصاد آنلاین با سازمان هدفمندی یارانه‌ها حاکی از آن بود که برخی در خود سازمان هم از یارانه جدید اطلاعی نداشتند؛ این در حالی بود که خبر از قول مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، منتشر شده بود.

در متن خبر منتشرشده آمده است که برحسب دستور ریاست محترم جمهوری، آیت الله دکتر رییسی و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،  به حساب سرپرستان دهک های اول تا چهارم  به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه واریز می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، دکتر امید حاجتی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از پرداخت مبلغ یک میلیون ریال طرح یارانه حمایت معیشتی به ازای هر یک از اعضای خانواده و حساب سرپرستان دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور  در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: این مبلغ به جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و برحسب دستور ریاست محترم جمهور، دکتر آیت الله رییسی به حساب این سرپرستان واریز می شود.

وی یادآور شد: این مرحله از واریز  براساس دهک های شناسایی شده و اقشار آسیب پذیر جامعه توسط وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور صورت گرفته، پرداخت می شود.

باتوجه به اینکه قرار شده به ازای هر نفر از اعضای خانواده ۱۰۰هزار تومان یارانه پرداخت شود، یک خانواده ۴نفره، ۴۰۰هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد. با این اوصافف یک خانواده ۴نفره در بهمن ماه، حدود ۷۵۰هزار تومان یارانه دریافت کردند.

۲۲۳۲۲۵

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی