سیگنال مثبت مذاکرات وین به بازار خودرو/ قیمت‌ها چه تغییری کرد؟

گزارش میدانی از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که در بازار امروز بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو همچنان بدون تغییر و با نرخ ۲۶۷ میلیون تومان معامله می‌شود و پژو پارس معمولی با ۳ میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ ۲۸۷ میلیون تومان عرضه می‌شود. 

پژو ۲۰۶ تیپ پنج اما ۶ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و هم اکنون با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود. 

امروز قیمت سمند ال.ایکس هم ۲ میلیون تومان افزایش داشت و با نرخ ۲۷۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خودروی دنا معمولی هم که هفته گذشته بی‌وقفه صعودی بود امروز بدون تغییر قیمت فروخته می‌شود. بهای این خودرو هم اکنون ۳۶۶ میلیون تومان است و دنا اتومات با ۵ میلیون تومان کاهش قیمت ۴۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود. 

پراید ۱۱۱ امروز یک میلیون تومان دیگر کاهش قیمت را تجربه کرد و با نرخ ۱۸۸ میلیون تومان معامله می‌شود و پراید ۱۳۱ هم با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ با نرخ ۱۶۴ میلیون تومان معامله می‌شود. 

تیبا معمولی امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۱۸۱ میلیون تومان رسیده است و تیبا دو پلاس هم بدون تغییر قیمت، با نرخ ۱۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. 

ساینا دنده‌ای امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و با بهای ۱۹۴ میلیون تومان معامله می‌شود و کوئیک دنده‌ای به ۱۹۴ میلیون تومان رسیده است. بهای کوئیک.آر هم در بازار امروز ۲۰۰ میلیون تومان است.

۲۲۳۲۲۵

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی