حرکت مشکوک دروازه‌بان استقلال از این زاویه؛ خطا بود؟/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پیکان به برتری رسید.

یکی از صحنه های مشکوک بازی، در دقیقه ۵۷ اتفاق افتاد که روی حمله بازیکنان پیکان، علیرضا رضایی دروازه بان استقلال از دروازه خارج شد و توپ به دست او برخورد کرد که بعضی معتقد بودند توپ بیرون از محوطه جریمه به دست او خورده و خطا بوده.

در همین مورد، حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره این صحنه گفت: در دقیقه ۵۷ دروازه‌بان استقلال از محوطه جریمه خارج و با دست مانع عبور توپ شد. این صحنه چون موقعیت آشکار گل بود دروازه‌بان استقلال باید اخراج می‌شد اما برداشت حیدری این بود که توپ ابتدا به پای او و بعد به دست او برخورد کرده و به همین خاطر دستور به ادامه بازی داد.

جعفر خوشرو، کارشناس داوری اما نظری متفاوت داشت. او درباره این صحنه مشکوک گفت: در صحنه تک به تک مهاجم پیکان با دروازه‌بان استقلال، توپ به بدن دروازه‌بان برخورد کرد و هندی نبود. هم‌چنین در اواسط نیمه دوم، یامگا هم در محوطه جریمه پیکان تعادلش را از دست داد اما خطایی صورت نگرفته بود و تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود.

با این حال به نظر می رسد تصویر زیر، از زاویه ای واضح تر گرفته شده و می تواند کار کارشناسی را راحت تر کند که حرکت دروازه بان استقلال خطا بوده یا نه.

حرکت مشکوک دروازه‌بان استقلال از این زاویه؛ خطا بود؟/عکس

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی