پیش‌بینی ۲هزار و ۸۰۰میلیارد تومان اعتبار پیشنهادی مشارکت خیران مدرسه ساز در بودجه سال آینده

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، مهراله رخشانی مهر روز یکشنبه در چهل و چهارمین جلسه هیات مدیره جامعه خیران مدرسه‌ساز کشور که به منظور انتخاب رییس جامعه خیرین مدرسه ساز، برگزار شد، با قدردانی از زحمات اعضای هیات مدیره قبلی، اظهار داشت: میزان تعهد خیرین در دو سال گذشته بیش از ۳ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که این امر مرهون زحمات اعضای هیات مدیره و مجامع استانی است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات ردیف مشارکت با خیران در چهار سال اخیر و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام افزود: برای سال آینده نیز ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهادی مشارکت خیرین را در لایحه بودجه داریم.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با آرزوی موفقیت برای دوره جدید فعالیت هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز، خاطرنشان کرد: تیم جدید، تیم بسیار خوب و فعالی است و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، آمادگی لازم برای همراهی و تعامل بیشتر را دارد.

به گزارش وزارت آموزش و پرورش، در چهل و چهارمین جلسه هیات مدیره، جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، ناصر قفلی؛ با اکثریت آرای اعضای هیات مدیره، در سمت رییس جامعه خیران مدرسه‌ساز کشور ابقا شد و حمیدرضا شاه حسینی نائب رییس و مجتبی ملااحمدی؛ به عنوان خزانه‌دار برگزیده شدند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی