ثبت ۸ هزار ازدواج دانشجویی در سال ۱۴۰۰

حجت الاسلام مهدی فاطمی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا با اعلام این خبر، یکی از دلایل عدم اعزام باقی ثبت نام‌کنندگان به مشهد مقدس را شرایط کرونایی کشور، رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی افراد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه، امسال تاکنون بیش از ۸۰ دوره کاروان برای اجرای برنامه ازدواج دانشجویی به مشهد مقدس اعزام شده است، اظهار داشت: اگر شرایط به همین منوال باشد، این اعزام ها ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در عین حال گفت: البته هرگاه شرایط بیماری کرونا در کشور حاد شود ما نیز برگزاری برنامه های مربوط به ازدواج دانشجویی را به تعویق می اندازیم و به محض بهبود شرایط و با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی اجرای آن را ادامه می دهیم.

وی در پاسخ به اینکه، شرایط شرکت در ازدواج دانشجویی چیست نیز گفت: اگر تنها یک طرف زوج خانم یا آقا دانشجوی در حال تحصیل  در یکی از دانشگاه های کشور باشند، کفایت کرده و این زوج می توانند در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت نام و در این برنامه شرکت کنند.

ثبت ۸ هزار ازدواج دانشجویی در سال ۱۴۰۰

فاطمی پور در پاسخ به این سوال که برنامه حمایتی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ازدواج دانشجویی به چه شکلی است، گفت: رسالت ما در ازدواج دانشجویی کاملا فرهنگی است. طبق این برنامه دانشجویان پس از ثبت نام به صورت رایگان به سفر زیارتی به مشهد مقدس اعزام شده و در طول اقامت از یک برنامه پرنشاط البته با قالب های مختلف آموزشی و مشاوره زندگی بهره مند می شوند.

وی همچنین در خصوص زمان و چگونگی ثبت نام ازادواج دانشجویی نیز اظهار داشت: دانشجویان برای ثبت نام ازدواج دانشجویی در یک بازه زمانی که به طور معمول در مهر ماه هر سال است، می توانند در سامانه https://ezdevaj.nahad.ir ثبت نام کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها همچنین خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو و با توجه به درخواست‌های متعدد دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و پیشنهاد ستاد ازدواج دانشجویی، سایت ثبت نام ازدواج دانشجویی برای ثبت نام در دوره بیست و چهارم ازدواج دانشجویی، به مدت یک هفته از ١۶ آذر ماه ۱۴۰۰ فعال شد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی