کتاب «وارونگی افکار عمومی، علل، زمینه‌ها و پیامدهای پژوهش» برتر شد

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، در آیین افتتاحیه دومین گردهمایی تحقیق در افکار عمومی ایران که در دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار شد، کتاب «وارونگی افکار عمومی، علل، زمینه‌ها و پیامدها» به همراه دو اثر دیگر از سایر پژوهشگران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان آثار برتر این دوره از گردهمایی معرفی شدند.

در ادامه مراسم نتایج و یافته های این پژوهش در نشستی اختصاصی که در محل گردهمایی با حضور داوران و کارشناسان برگزار شده بود، ارائه و با بیان اینکه «اعتماد» پربسامدترین مفهوم در بروز وارونگی افکار عمومی است، بر ضرورت جلوگیری از زایل شدن اعتماد عمومی نسبت به پیام/منبع/بستر و کانال انتقال پیام تاکید شد.

کتاب وارونگی افکار عمومی، علل، زمینه‌ها و پیامدهای پژوهش برتر شد

حجت الاسلام حسین حاجی پور، سپهر خلجی و علی صناعی سه برگزیده این دوره از گردهمایی تحقیق در افکار عمومی ایران، در سال ۱۴۰۰ بودند که با اهدای لوح و تندیس همایش تقدیر شدند.

برگزیده اثر «وارونگی افکار عمومی علل، زمینه ها و پیامدها» در ادامه این مراسم به سابقه بیش از ۱۰ سال فعالیت و تدریس خود در حوزه روابط عمومی و رسانه اشاره کرد و گفت: افکار عمومی از نیازهای فوری و مهم نظام حکمرانی است.

سپهر خلجی، موضوع پرداختن به افکار عمومی را از دغدغه های خود طی سالیان گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: این برگزیده امروز چکیده ای از رساله دکترای بنده محسوب می شود.

برگزیده اثر «وارونگی افکار عمومی علل، زمینه ها و پیامدها» همچنین با اشاره به نیاز انجام کار بیشتر روی این اثر تا تکمیل و به‌روزرسانی آن، ابراز امیدواری کرد تا اینگونه آثار تولیدی بتواند در افکار عمومی و جامعه تاثیرگذار باشد.

دومین گردهمایی سالانه تحقیق در افکار عمومی ایران به همت هسته افکار عمومی و تغییرات اجتماعی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و با همکاری موسسه افکار سنجی دانشجویان ایران، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران از ۱۶ بهمن آغاز شد و تا ۲۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

کتاب پژوهشی «وارونگی افکار عمومی» در سال ۱۴۰۰ از سوی انتشارات خبرگزاری فارس منتشر شده است.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی