بازنشستگان بخوانند/ جزییات پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان

رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه دولت تقاضای دریافت وام ۵۰  و ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن امکان پذیر است اما کانون‌های بازنشستگی اختیاری در این زمینه ندارند.

به گفته‌ی دهقانی کیا، قرار است تا پایان سال باقی شرایط دریافت وام سهل الوصول شود اما اینکه وام در اختیار کانون‌ها قرار بگیرد یا خیر هنوز مشخص نیست.

مدیر عامل بانک رفاه ۶ بهمن اعلام کرد که پرداخت تسهیلات به بازنشستگان روند کاملا الکترونیک و بدون ضامن دارد و بازنشستگان می‌توانند به کانون‌های بازنشستگی مراجعه کنند و بر اساس سهیمه مشخص شده در کانون نسبت به ثبت درخواست تسهیلات خود اقدام کنند.

رییس‌جمهور ۲۷ دی‌ به بانک‌ها دستور داد که نوع وثیقه‌گذاری وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان را به گونه‌ای تغییر دهند تا مردم بتوانند بر مبنای اعتبارسنجی، تسهیلات را آسان‌تر دریافت کنند. پس از آن، وزارت اقتصاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اعطای وام زیر ۱۰۰ میلیون تومان بدون اخذ ضامن از روز ۹ بهمن آغاز شد. در مرحله اول، شاغلان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران دستگاه‌های اجرایی و شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات بدون ضامن هستند.

۲۲۳۲۲۵

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی