دختر صلاح بهتر از تو گل می‌زند!/عکس

در شبی که منچستریونایتد پس تساوی یک بر یک مقابل میدلزبورو در ضربات پنالتی ۸-۷ مغلوب این تیم شد، از دست رفتن پنالتی رونالدو در جریان بازی و گل مشکوک حریف، تنها اتفاقاتی نبودند که این باخت را تلخ تر کردند.

منچستر در نیمه دوم و دقایقی پس از دریافت گل تساوی شانس پیش افتادن دوباره از حریف را داشت اما برونو فرناندس موقعیتی را از دست داد که هیچ کس تصور آن را نمی کرد.

هافبک پرتغالی منچستر در شبی که رونالدو یک پنالتی خراب کرد، با از دست دادن موقعیتی طلایی، شب آشفته منچستری ها را آشفته تر کرد تا کار برای شیاطین سرخ سخت تر از آن چه که تصور می شد، شود.

روی پاس اشتباه دروازه بان میدلزبورو، فرناندس در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که فضای خالی گسترده ای را مقابل خود داشت و هیچ بازیکنی از حریف مزاحم او نبود، با ضربه ای زمینی و کم دقت توپ را به تیر دروازه زد تا همه حاضرین در ورزشگاه را انگشت به دهان بگذارد.

موقعیتی که فرناندس خراب کرد، خیلی زود او را به یکی از ترندهای ورزشی توئیتر تبدیل کرد و صدها توئیت در همان چند دقیقه نخست در مورد این حرکت عجیب او منتشر شد؛ توئیت هایی به ابراز تعجیب از چنین موقعیت سوزی اختصاص داشت که جالب ترین آن را در ادامه می بینید:
 

این کاربر با قرار دادن تصویر موقعیت سوزی فرناندس، در کنار تصویری از گلزنی معروف دختر محمد صلاح نوشت: چگونه می خواهم یک روز به بچه هایم بگویم که برونو فرناندس این را از دست داد اما دختر صلاح آن را گل زد.

دختر صلاح بهتر از تو گل می‌زند!/عکس

بیشتر بخوانید:

۲۵۳ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی