توصیه هنری سخنگوی دولت به منتقدان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به برگزاری جشنواره‌های فجر در عرصه هنر، نوشت: نمایش آثار برگزیده فرهنگ و هنر ایران اسلامی به خودی خود از اهمیت بالایی برخوردار است. نمایش آثار همزمان با تهران در سایر شهرها که چند سالی می‌شود به راه افتاده، از ویژگی‌هایی است که دیدن آثار سینمایی فجر را دسترس‌پذیرتر کرده است. اکران در سینماهای سیار مختص مناطق کم‌تر برخوردار هم از دیگر تمایزهای جدید و تحسین‌برانگیز فیلم فجر امسال بود. حضور کادر بهداشت و درمان در محل جشنواره برای تزریق واکسن نیز درخور تقدیر بود.

توئیت سخنگوی دولت: منتظر خبرهای خوب باشید

بیشتر بخوانید:

وی افزود: جشنواره فجر می‌تواند و ضروری است تکمیل‌کننده پازل فرهنگی کشور ما باشد. سینما در عین حالی که نمایش‌دهنده فرهنگ یک ملت است، کارکردی پیشران در فرهنگ هم دارد و می‌تواند فرهنگ‌ساز باشد. برای خلق چنین آثاری، توجه به محتوا در عین التفات به فرم، امیدآفرینی و ارائه تصویر مثبت از جامعه با پرهیز از نگاه ذره‌بینی به خرده معایب، نقش به سزایی دارد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: برای شنیدن دغدغه‌های هنرمندان و گفتوگو با سینماگران و اهالی فرهنگ دیروز به خانه جشنواره فجر چهلم در برج میلاد رفتم. از زحمات متولیان اجرایی جشنواره تشکر کرده و برای هنرمندان و اهالی فرهنگ آرزوی موفقیت بیش از پیش دارم.

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی