دانشگاهیان در ۱۲۰ کاروان هوایی و زمینی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری پور روز چهارشنبه در نشست خبری آغاز بیست و دومین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهیان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمیان رییس و مهدی فاطمی پور معاون فرهنگی و سیاسی این نهاد برگزار شد، به تاخیر ۲ ساله اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات اشاره کرد و اظهارداشت: ستاد عتبات عالیات این نهاد براساس رایزنی های انجام شده برای تسهیل در اعزام دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های سراسر کشور به این سفر روحانی برنامه ریزی جدیدی را انجام داده است.

وی زمان ثبت نام از دانشگاهیان را برای سفر به عتبات عالیات ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه عنوان کرد و افزود: اعزام دانشجویان نیز از اول تا ۲۰ اسفندماه خواهد بود.

ریس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها همچنین ظرفیت ثبت نام برای این دوره را ۶ هزار نفر بیان کرد و یادآور شد: ۸۰ کاروان هوایی و ۴۰ کاروان زمینی برای اعزام زائران دانشجو در نظر گرفته شده است.

مطهری پور هزینه سفر هوایی را ۸۵ میلیون ریال و زمینی ۴۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: سفر هوایی ۷ روزه و زمینی نیز بین ۸ تا ۹ روز خواهد بود.

وی با بیان اینکه ظرفیت کاروان زمینی ۵۰ نفره است، تصریح کرد: مدت زمان اقامت دانشگاهیان در سفر به عتبات عالیات سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین خواهد بود. زیارت قبور ائمه اطهار (ع) در سامرا نیز عبوری خواهد بود.

ریس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یادآور شد: دانشگاهیان برای ثبت نام می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی لبیک به آدرس www.Labbayk.ir  مراجعه کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی