خوشحالی سینا مهراد از خواهر شدن با نازنین بیاتی/ گزارش نشست فیلم «شادروان»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست رسانه‌ای «شادروان»، با حضور هنرمندان این فیلم و اهالی رسانه، عصر امروز (سه‌شنبه ۱۲ بهمن) در سالن اصلی برج میلاد برگزار شد.

عباس نادران (تهیه‌کننده)، رضا رویگری (بازیگر)، حسین نمازی (کارگردان)، سینا مهراد (بازیگر)، نازنین بیاتی (بازیگر)، گلاره عباسی (بازیگر)، بهرنگ علوی (بازیگر)، رویا تیموریان (بازیگر)، ایمان برات‌پور (بازیگر)، عماد خدابخش (تدوینگر)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، امید گل‌زاده (گریمور)، بابک اردلان (صداگذار) و بهزاد عبدی (آهنگساز) از عوامل حاضر در این نشست بودند.

حسین نمازی، کارگردان «شادروان» در باره فیلمنامه این کار توضیح داد: «داستان این فیلم را من در یک روزنامه خوانده بودم و از آن با برداشتی آزاد چنین ایده‌ای را وام گرفتم. من هر قصه‌ای را که احساس کنم از پس ساختنش برمی‌آیم، می‌سازم. پایان فیلم ما کمدی نیست و قواعد کمدی در فیلم رعایت نمی‌شود؛ نهایتا می‌توانم فیلم را ملودرامی شیرین بدانم.»

در ادامه نشست، نوبت به بازیگران رسید تا سخن بگویند. رویگری در پاسخ به این سوال که آیا قصد کارگردانی در سینما را دارد، توضیح داد: «من از سال ۷۲ قصه‌ای را نوشتم که به دوران کودکی‌ام برمی‌گردد و قصه‌ای بسیار خاص دارد و همچنان درصدد این هستم که بتوانم این اثر را بسازم.»

بهرنگ علوی هم در پاسخ به پرسشی درباره آقازاده بودن عباس نادران گفت: «بدون اغراق عباس نادران دوست ۲۵ ساله من است و از خانواده او شناخت دارم و به‌جرات می‌توانم بگویم او یکی از سالم‌ترین افرادی است که در زندگی خود دیده‌ام. اگر از او چیزی می‌دیدم که کارنامه‌ام را لکه‌دار می‌کرد، قطعا با او رفاقت و همکاری نمی‌کردم.»

رویگری هم به شوخی این بحث را ادامه داد و گفت: «اگر می‌دانستم نادران آقازاده است، دستمزد بیشتری از او می‌گرفتم.»

سپس، سینا مهراد، درباره بازی در این فیلم و نقش نادر شادروان گفت: «روزی که این فیلم‌ به من پیشنهاد شد، به این فکر نکردم که این نقش متفاوت است و صرفا به قدرت ریسک عباس نادران و حسین نمازی تحسین گفتم و با خواندن فیلمنامه تصمیم گرفتم در این فیلم ایفای نقش کنم؛ اما در رسیدن به نقش با چالش خاصی مواجه نبودم.»

او درباره فیلم هم توضیح داد: «این فیلم به هیچ عنوان لوده نیست و کاری جدی است. با همچین عواملی که دور هم جمع شده‌اند، لودگی جایی در این اثر سینمایی ندارد.»

رویا تیموریان درباره کار کردن با حسین نمازی گفت: «من با حسین نمازی پیش‌تر کار کرده بودم و می‌دانستم در یک فضای سلامت و با گوش دادن به ایده‌های متفاوت شروع به ساخت کار می‌کند. برای همین تصمیم گرفتم نقش «نازی» را بازی کنم. فکر می‌کنم این اثر بسیار شفاف، ساده و بدون هیچ پیچیدگی و نقطه‌ای مبهم باشد. این اثر سینمایی ۹۰ دقیقه مردم را شاداب می‌کند.»

نازنین بیاتی، دیگر بازیگر فیلم، درباره بازی با سینا مهراد به عنوان خواهر و برادر گفت: «ما در پیش‌تولید و به‌هنگام تولید کار طی تمرین‌هایی بسیار زیاد تلاش کردیم تا حس خواهر و برادر را به درستی به مخاطب القا کنیم.»

سینا مهراد هم در این‌باره افزود: «من با نازنین بیاتی واقعا شبیه به خواهر و برادر هستیم و وقتی متوجه شدم او ایفاگر نقش خواهر من است، بسیار خوشحال شدم.»

خوشحالی سینا مهراد از خواهر شدن با نازنین بیاتی/ گزارش نشست فیلم «شادروان»

۵۷۵۷

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی