حمایت اسکوچیچ از مهاجمان تیم‌ملی فوتبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌ملی فوتبال ایران امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته هشتم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با یک گل امارات را شکست داد. دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی ایران در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: دو مورد من را راضی نگه می‌دارد. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم و همه چیز تحت کنترل بود. پس از اخراج محرمی به مشکل خوردیم اما به مرور ما خطرناک‌تر از حریف بودیم. من راضی هستم که تحت فشار توانستیم خطرهای بیشتری از حریف ایجاد کنیم و از این دو نکته راضی هستم.

او در پاسخ به سوالی درباره استفاده از امید نورافکن در دفاع وسط و فرصت ندادن به مدافعان وسط تخصصی تیم‌ملی گفت: همانطور که گفتید امید نورافکن بازی خوبی انجام داد و این نشان می‌دهد که تصمیم من درست بوده است.  برای این بازی نیاز بود که راه حل جدیدی برای مدافعان به دست بیاوریم که استفاده از نورافکن به خاطر این بود و جواب داد. البته اسم این بازی را با اهمیت کمتر گذاشتید ولی برای ما این بازی برای ما بااهمیت بود و به همین دلیل از امید نورافکن در دفاع وسط استفاده کردم. زمانی که تیم امارات دست به تعویض زد و مهاجمان بلند قامت را به میدان آورد، مدافعان بلند قامت را به زمین فرستادیم که برتری هوایی را دوباره به دست بیاوریم.

سرمربی تیم‌ملی درباره از دست رفتن موقعیت‌های پرتعداد ایران توضیح داد: من بازیکنان باکیفیتی در خط حمله دارم و طبیعی است که پیش بیابد موقعیتی از دست برود. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از مهاجمانم راضی هستم. این موضوعی نیست که دغدغه من باشد.

بیشتر بخوانید:

جهانبخش از سخت‌شدن کار ایران مقابل امارات گفت

دیدار ستارگان سابق و فعلی تیم ملی در هتل المپیک/عکس

برد چهاردهم اسکوچیچ به لطف طارمی!

253 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی