پژو ۳۵ میلیون تومان گران شد/ جدول قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی بازار خودرو حاکی از جهش قیمت ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن از ۱۸۵ میلیون تومان در چهارشنبه هفته گذشته امروز به ۱۸۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۲ آن نیز از ۱۶۰ میلیون تومان در چهارشنبه هفته گذشته امروز به ۱۶۱ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای پژو نیز این افزایش قیمت ها به چشم می خورد به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۵۷ میلیون تومان در چهارشنبه هفته گذشته امروز به ۲۵۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

بیشترین افزایش قیمت را در این مدت پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ تجربه کرده است که از ۵۲۵ میلیون تومان در چهارشنبه هفته گذشته امروز به ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای ساینا نیز افزایش قیمت ها مشهود بوده است به طوری که ساینا دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۸۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و ۱۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت گران شدند به طوری که سمند LX مدل ۱۳۹۹ از ۲۴۷ میلیون تومان در چهارشنبه هفته گذشته امروز به ۲۴۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

پژو ۳۵ میلیون تومان گران شد/ جدول قیمت‌ها

۲۲۳۲۲۷

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی