تکلیف ستاره یاغی بارسلونا یکسره شد!

علیرغم اخبار و شایعات فراوان، عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا نتوانست برای تمدید قرارداد با تیم اسپانیایی به توافق برسد و به نظر جدایی او قطعی باشد. نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد عثمان دمبله با قیمتی حدود 18 میلیون پوند در دسترس است و احتمالا تا کمتر از 48 ساعت آتی، شاهد انتقال این بازیکن به تیمی از لیگ برتر انگلیس خواهیم بود.

نیوکاسل علاقمند به جذب این ستاره فرانسوی شده، اما دستمزد در حدود 210 هزار پوند در هفته برای آنها بسیار زیاد است و البته خود این بازیکن در حالت ایده آل تمایل دارد راهی باشگاهی شود که فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. بدین ترتیب به نظر می رسد شانس دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد برای جذب عثمان دمبله بیشتر باشد.

تکلیف ستاره یاغی بارسلونا یکسره شد!

مدیران باشگاه بارسلونا روز پنجشنبه بار دیگر به عثمان دمبله هشدار دادند که در صورت عدم تمدید قرارداد، باید به فکر پیدا کردن باشگاه دیگری در همین ماه زانویه باشد. البته خود دمبله ترجیح می داد تا آخر قراردادش و تا پایان فصل در بارسلونا باقی بماند، اما او تهدید شده که به سکوها تبعید خواهد شد و راهی برای ماندن در نوکمپ وجود ندارد.

همچنین بارسلونا برای اینکه بتواند با مهاجم دیگری در همین فصل زمستان به توافق برسد، باید نام دمبله را از فهرست خود حذف کند و در واقع راه حلی برای ماندن او وجود ندارد. بدین ترتیب احتمالا تا دوشنبه شب، شاهد انتشار تصویر این بازیکن با لباس یکی از دو تیم چلسی یا منچستریونایتد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

251253

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی