شستا: سرپرست حقوقی جدید با مدرک تحصیلی مرتبط و از کارکنان شستا است

پیرو خبر منتشر شده در خصوص مطلبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی با موضوع انتصاب خانم “زینب پاشاپور” به سمت سرپرست مدیریت امور حقوقی و قراردادهای شستا توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی و سهامداران ارائه می‌شود:

۱- خانم زینب پاشاپور که به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شستا منصوب شده هیچ نسبت سببی و نسبی با هیچ کدام از مدیران شستا ندارد و نامبرده با حکم مدیرعامل شستا به عنوان سرپرست حقوقی منصوب شده است.

۲- وی فارغ التحصیل رشته حقوق با معدل الف و از حقوق دانان برجسته، با تجربه و رتبه دوازده کنکور سراسری و جز نخبگان جامعه حقوقی کشور و مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه است و ضمن چندین سال فعالیت حقوقی در هلدینگ های شستا با مسایل حقوقی این بنگاه بزرگ اقتصادی آشنایی کامل دارد. 

۳- برخلاف آنچه در اخبار کذب آمده، مجموعه شستا هیچ بدهی معوقی ندارد و آقای عطاری نیز هرگز نماینده وزیر در کمیته انتصابات نبوده‌است. 

۴- فعالان رسانه حتما بر این مساله اشراف دارند که اسلام عزیز برای حفظ آبرو و حرمت و شخصیّت مؤمنان اهمیّت زیادی قائل است این موضوع آن‌قدر مهم است که تعدی به آبروی دیگران جزء بزرگ‌ترین گناهان محسوب می‌شود. 

۵- شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی حق پیگیری حقوقی و قضایی خود را مستند به تبصره ۳ ماده ۲۳ قانون مطبوعات محفوظ می‌دارد و از رسانه‌ها می‌خواهد پیش‌از انتشار چنین اخباری اطلاعات واقعی را از روابط عمومی شستا دریافت کنند.

سایت نبض بورس نیز نوشت : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ خبری جنجالی درباره شستا و انتصابات منتشر شد که به دلیل جنس خبر، سریع در فضای مجازی دست به دست چرخید، اما بررسی‌ها نشان می‌داد که این خبر با توجه به اسناد و مدارک موجود از پایه کذب است. زینب پاشاپور کیست؟

زینب پاشاپور کیست؟

شاید بیشتر از آن که زینب پاشاپور را بشناسیم برادر وی شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور برای ایرانیان شناخته شده است. اصغر پاشاپور کیست؟

شهید اصغر پاشاپور مستشار نظامی رزمندگان دفاع وطنی سوریه و فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال سوریه بود که حدود هشت سال به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش و احرار الشام در این جبهه حضور فعال داشت و عمده آموزش‌های رزمندگان سوری بر عهده او بود.

تکذیب خبر انتصاب مدیر حقوقی در شستا

این رزمنده جبهه مقاومت ساکن شهر ری و از اولین نفراتی بود که به همراه حاج قاسم سلیمانی به منظور دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفت و نهایتا روز سیزده بهمن ۱۳۹۸ پس از گذشت یک ماه از شهادت سردار سلیمانی در حلب سوریه به فرماندهان و همرزمان شهید خود پیوست.

شهید پاشاپور از اقوام شهید مدافع حرم، محمد پورهنگ بود. شهید پاشاپور از یاران نزدیک حاج قاسم سلیمانی بود که بعد از شهادت او به روایت همرزمانش بسیار بی‌تاب و بی‌قرار وصل حاج قاسم بود و نهایتا این فراق چندان طولی نکشید و بعد از حدود یک ماه او نیز به شهادت رسید. پیکر مطهر او توسط تروریست‌های احرار الشام (جبهه النصره) ربوده شده و نهایتا پیکر بی سر این شهید توسط رزمندگان مدافع حرم بعد از گذشت چندین روز با دو اسیر جبهه‌النصره تبادل شده و به کشور بازگشت. پاشاپور متولد شهرری بود و از او سه فرزند به یادگار مانده است.

زینب پاشاپور، خواهر شهید اصغر پاشاپور و همسر شهید محمد پورهنگ است.  

تکذیب خبر انتصاب مدیر حقوقی شستا

وی متولد سال ۱۳۶۷ است و رتبه ۱۲ کنکور سراسری است و از دانشگاه امام صادق (ع) با معدل الف در رشته حقوق در مورخه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شد.

تکذیب خبر انتصاب مدیر حقوقی در شستا

زینب پاشاپور چند سالی است که در مجموعه شستا مشغول به خدمت است و محل خدمت وی یک واحد حقوقی معمولی است که دو نفر آنجا خدمت می کنند که یک نفر خانم پاشاپور است. ایشان در این محل به عنوان سرپرست مشغول فعالیت است.  

هفت دروغ در خبری که منتشر شد!

در خبری که امروز منتشر شد چند دروغ وجود داشت که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

اول زینب پاشاپور از زمان شهادت همسرشان (محمد پورهنگ) هیچ وقت ازدواج نکرده اند و دو فرزند خود را بزرگ می نمایند

دوم همان گونه که در بالا اشاره شد بیش از دو سال و نیم در هلدینگ سیمان فارس و خوزستان متعلق به شستا در واحد حقوقی مشغول بکار هستند

سوم شستا هیچ بدهی معوق ندارد

چهارم باز هم همان گونه که در بالا اشاره شد واحد حقوقی شستا فقط یک نفر کارمند دارد و در واقع ایشان سر پرست یک واحد یک نفره است 

پنجم خانم پاشاپور با رتبه دوازده در کنکور سراسری در رشته حقوق دانشگاه امام صادق پذیرفته شده و با معدل الف فارغ التحصیل گردیده اند

ششم ایشان مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه هستند

هفتم آقای عطاری هیچ نقشی در انتخاب ایشان نداشته اند و هیچ وقت نماینده وزیر در انتصابات نبوده اند!

خبری که توسط خود اصلاحات پرس تکذیب شد!

بعد از انتشار این خبر کانال تلگرامی اصلاحات پرس با عنوان “تکذیب و عذرخواهی به دلیل انتشار یک خبر” اقدام به عذرخواهی به خاطر این خبر کذب کرد. در متن این خبر آمده بود:

خبری در پایگاه خبری اصلاحات پرس با عنوان “نوبت به انتصاب همسران رسید” بازنشر شد که مربوط به انتصاب خانم زینب پاشاپور بعنوان مدیرحقوقی شستا بود، توسط مسئولان مربوطه تکذیب شد.

با وجود آنکه اصلاحات‌پرس منبع خبر نبوده و اقدام به بازنشر آن کرده، بدین‌وسیله از خانم زینب پاشاپور و مخاطبان گرامی عذرخواهی می‌کنیم.

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی