امام جمعه زاهدان: افراد فاقد شناسنامه معضل استان سیستان و بلوچستان است/ آنها هم انسان هستند و باید هویت آنها مشخص شود

آیت‌الله مصطفی محامی شب گذشته در جلسه با گروه‌های جهادی، اداری و اعضای شورای شهر کنارک اظهار داشت: هدف از بازدید مناطق سیل‌زده در شهرستان کنارک مشاهده و بررسی مشکلات مردم از نزدیک و مشخص شدن میزان واقعیت‌ گزارش‌ها از خدمات ارائه شده در منطقه است.

امام جمعه زاهدان افزود: در پوشش نقاط آسیب دیده از سیلاب باید به نحوی برنامه‌ریزی کرد که سطح خدمات مشخص و برای مردم آسیب دیده از سیلاب ارائه خدمات یکسان و به صورت عادلانه صورت گیرد.

وی خواستار تلاش برای پیشگیری از وقوع سیلاب و بهبود زیرساخت‌ها در منطقه شد و بیان کرد: برای حل این مشکلات نیازمند همت جدی و عزم ملی هسیتم و پیگیری مشکلات و ارائه طرح‌ها باید از سطح خود شهرستان شروع و سپس به استان و مرکز کشور برسد. در گام اول نیاز است تا برای ساماندهی شهر طراحی داشته باشیم و سپس پیگیر مشکلات بعدی از جمله فاضلاب باشیم. 

 انتقاد امام جمعه رشت از زد و بندهای سیاسی /واکنش امام جمعه بروجرد به مذاکره با طالبان؛ چطور با طالبانی که مقابل آمریکا ایستاده مذاکره نکنیم

بیشتر بخوانید:

پیام مولوی عبدالحمید به مسئولان و جوانان سیستان‌وبلوچستان درپی تیراندازی به سوختبران و تعرض به پاسگاه ها و ادارات

واکنش امام جمعه بروجرد به مذاکره با طالبان؛ چطور با طالبانی که مقابل آمریکا ایستاده مذاکره نکنیم

آیت‌الله محامی گفت: معضل فاقدین شناسنامه از دیگر مشکلات بزرگ در سطح استان ماست که در این راستا دستگاه‌های مختلفی نقش‌آفرین هستند اما به نظر می‌رسد با وجود اهمیت آن در این زمینه کم‌کاری صورت می‌گیرد و باید توجه داشت که این افراد نیز انسان هستند و باید هویت آنها مشخص و ساز و کاری اندیشیده شود.

نماینده مقام‌ معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: عدم استفاده اهل سنت از تسهیلات بانکی نیز از دیگر معضلات است که باید علمای اهل سنت در این زمینه ورود و مردم نیز مطالبه کنند تا بتوان از چنین فرصت‌هایی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنگام وقوع بحران‌ها دستگاه‌های مختلف ورود و در این راستا هزینه می‌کنند اما اگر همین هزینه‌ها قبل از وقوع بحران انجام شود به مراتب تاثیرات مثبت بیشتری خواهد داشت.

21231

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی