واکنش به جنجال انتشار سیناپس فیلم‌های جشنواره

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت: در تمام دوره‌ها تهیه کننده‌ای که فرم حضور اثر در جشنواره را پر می‌کند، متعهد می‌شود که شناسنامه و بریده‌ای از فیلمش به مدت ۳ تا ۵ دقیقه را برای بهره‌برداری فرهنگی و ترویجی فضای جشنواره در اختیار دبیرخانه قرار دهد. لذا، انتشار سیناپس فیلم‌ها امری متداول است و همه ساله بر اساس انتشار همین سیناپس‌ها که در اختیار رسانه ها قرار می‌گرفت، به تبلیغ فیلم پرداخته می شد. این هیاهوهای رسانه ای برای هیچ است. 

وی فلسفه برگزاری جشنواره را شناسایی و معرفی بهتر تولیدات سینما می‌داند و معتقد است که تیزر و خلاصه داستان در معرفی این آثار و جشنواره مهم است.

عشیری تاکید کرد که همیشه بخشی از فیلم برای آماده سازی نمایش حتی تا زمان قرعه کشی در اختیار ستاد جشنواره است و یک امر متداول است. البته همکاران ما بنا به درخواست چند تن از تهیه کنندگان، نیاز ندیدند که این بخش از اطلاعات فیلم در مراسم قرعه کشی عنوان شود. فقط زمانی که قرعه فیلم‌ها مشخص میشد، صفحه‌ای از این اثر را نمایش می‌دادند و سریع جمع می‌شد. این اقدام در ثانیه انجام می‌شد، چند تن از دوستان شیطنت کردند و در مراسم عکس گرفتند.

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی