سرپرستان دانشگاه‌های ارومیه، ملایر و پژوهشگاه زابل منصوب شدند

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، محمدعلی زلفی گل با صدور احکامی «مجتبی مختاریان اصل» را به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه، «ابراهیم محمدی‌منش» را به عنوان سرپرست دانشگاه ملایر و «بابک نصرتی» را به عنوان سرپرست پژوهشگاه زابل منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زلفی‌گل در این احکام، خطاب به سرپرستان منصوب شده آورده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌هایی جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر محمدرضا شیدایی» رئیس سابق دانشگاه صنعتی ارومیه و «دکتر خسرو سایوند» رئیس سابق دانشگاه ملایر در مدت تصدی این مسئولیت‌ها قدردانی کرد.

مجتبی مختاریان‌اصل (زاده مراغه _۱۳۶۰) دارای دکترای تخصصی مهندسی معدن (گرایش استخراج) از دانشگاه صنعتی سهند تبریز، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی ارومیه است که از سوابق اجرائی وی می‌توان به رئیس دانشکده محیط زیست دانشگاه صنعتی ارومیه، مدیر امور اداری و مسئول دبیرخانه جذب اعضای هیات علمی این دانشگاه و همچنین مععاونت بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید استان آذربایجان غربی اشاره کرد.

ابراهیم محمدی منش (زاده بروجرد _ ۱۳۵۶)، دارای دکترای تخصصی در رشته فیزیک حالت جامد از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، عضو هیئت علمی دانشگاه ملایر است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به رئیس ودفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا، مدیر امور اداری این دانشگاه و دبیر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه ملایر اشاره کرد.

بابک نصرتی نیز (زاده لاهیجان _ ۱۳۵۰) دارای دکترای علوم و صنایع چوب و کاغذ از دانشگاه تهران، عضو هیات علمی (دانشیار) دانشگاه زابل است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاونت دانشجویی، معاونت اداری، مالی و مدیریت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اشاره کرد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی