الگوی بازگشایی کامل مدارس خراسان رضوی درحال تدوین است

صفدر سلطانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاهها، نشست مشترکی با حضور نمایندگان مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد مراحل اجرایی بازگشایی توسط دانشگاهها و آموزش و پرورش استان تعیین و به تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا برسد.

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه زیرساختهای لازم برای بازگشایی کامل مدارس فراهم‌تر است ادامه داد: مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز پروتکل‌های ویژه شرایط جدید را تهیه و اعلام کند.

وی گفت: در این راستا اداره کل آموزش و پرورش استان در حال تهیه و تدوین الگوی بازگشایی کامل مدارس است که با توجه به امکانات جانبی از جمله سالنهای ورزشی و نمازخانه ها در حال انجام است.

سطانی افزود: الزامات بهداشتی و پروتکلهای جدید به زودی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام خواهد شد و الگوی بازگشایی نیز در جلسه هفته آینده ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه می‌گردد.

وی ادامه داد: در صورتی که الگوی بازگشایی از سوی وزارت آموزش و پرورش تا هفته آینده ابلاغ شود الگوی ابلاغی اجرا خواهد شد و در غیراین صورت الگوی استانی با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا به اجرا گذاشته می‌شود. 

استان خراسان رضوی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز دارد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی