ناراحتی لواندوفسکی و هالند از حضور آزمون در بوندسلیگا/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان شب گذشته به صورت رسمی با باشگاه بایرن لورکوزن آلمان قراردادی ۵ ساله امضا کرد تا از تابستان در بوندسلیگا به میدان برود.

رسانه های روسیه تحلیل متفاوتی از انتقال ستاره ایرانی زنیت به لورکوزن داشتند. سایت «چمپیونات» با تیتر «بمب نقل و انتقالات زمستانی روسیه» از انتقال غافلگیرکننده سردار آزمون به لورکوزن خبر داد.

سایت «اسپورتس» روسیه در این زمینه نوشت: سریال نقل و انتقالات سردار آزمون به پایان رسید و این بازیکن ایرانی زنیت در نهایت با لورکوزن آلمان قرارداد امضا کرد.

سایت «اسپورت» روسیه نیز به طنز با انتشار تصویر ناراحت و غمگین لواندوفسکی و هالند دو ستاره بایرن و دورتموند، نوشت: وقتی فهمیدند که آزمون به بوندسلیگا می آید!!

توئیتر رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در واکنش به این انتقال، نوشت: سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به بایرلورکوزن پیوست و تا سال ۲۰۲۷ در بوندسلیگا بازی می کند. برای او بهترین ها را آرزو می کنیم.

آزمون از سال ۲۰۱۳ در لیگ برتر روسیه بازی می کند. او در طی ۸ سال گذشته دو سال برای باشگاه روبین کازان بازی کرد. یک سال برای روستوف به میدان رفت و از سال ۲۰۱۹ نیز برای زنیت بازی می کند.

ستاره تیم ملی کشورمان دوران طلایی اش را به همراه زنیت بود. او در کمتر از ۳ سال ۳ بار موفق شد قهرمانی لیگ برتر روسیه را تجربه کند و همچنین یک بار آقای گل لیگ شد. آزمون در سال ۲۰۲۱ نیز به عنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه انتخاب شد.

ناراحتی لواندوفسکی و هالند از حضور آزمون در بوندسلیگا/عکس

256 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی