واکنش سوشا مکانی انتشار فایل صوتی کنعانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چندی پیش انتشار یک فایل صوتی از محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملی جنجال زیادی به پا کرد و باعث شد پرونده او به کمیته اخلاق برود.

سوشا مکانی دروازه بان اسبق پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: الان محمدحسین کنعانی‌زادگان واقعا چه خلافی مرتکب شده؟ من خیلی جاها دیدم که حرکت او را به بازیکن منچسترسیتی ربط داده‌اند. باور کنید در تمام تیم‌های ملی ما، بازیکنانی هستند که خلافی بزرگتر از کنعانی‌زادگان مرتکب می‌شوند اما آن را پنهان می‌کنند.

مکانی افزود: جرم، قبل از اینکه به حسین و اتوبوس تیم ملی برسیم، توسط افراد دیگری حتما انجام شده است. دو حالت دارد. یا تلفن کنعانی‌زادگان هک شده یا این فایل توسط کسی که پشت مخاطب بوده پخش شده. محمدحسین کنعانی زادگان که با انگشت داخل چشم خودش نمی‌زند. اگر ریز به ریز به فایل صوتی توجه کنید، خیلی راحت دارند حسین را داخل تله می‌کشانند. چرا باید این کار را بکنند؟

دروازه بان اسبق پرسپولیس ادامه داد: مطمئنم اینچنین بوده و پشت قضیه یکی از رقبای کنعانی‌زادگان قرار داشته‌. همان کاری را که با افرادی دیگر در تیم ملی فوتبال کردند و آنها مجبور شدند بی‌سر و صدا کنار بروند. من می‌دانم، خیلی‌ها داخل تله رفته‌اند و مجبور شدند پیراهن تیم ملی را ببوسند و فقط از تلویزیون بازی‌ها را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی