آیا فرازمینی ها برای ما بپا گذاشته اند؟/عکس

به گزارش خبرآنلاین برخی از این محققان حتی تئوری هایی دارند که می گویند در دهه ۶۰ و همزمان با بحران موشکی کوبا در دوران کندی، این فرازمینی ها بودند که از بروز جنگ هسته ای که حتمی به نظر می رسید جلوگیری کردند.

این روزها باز شدن دفتر مطالعات یوفو ها در پنتاگون این فرضیه را تقویت کرده است که قدرتهای بزرگ نظامی جهان به این موجودات باور داشته و بر طبق شواهدی محرمانه نمی خواهند در هنگام حمله پیشدستانه آنها غافلگیر شوند.

 در همین زمینه  دو روز قبل  میرور ادعایی را منتشر کرد  که نشاندهنده یکی از این فرضیات بود ؛اسکات وارینگ یک علاقه مند به فضایی است و وب سایت UFO Sightings Daily را اداره می کند و در آنجا یک نسخه از تصویری را به اشتراک گذاشت که در آن شما می توانید یک شی مایل به قرمز را ببینید که او ادعا می کند یک فضاپیمای بیگانه است.

آیا فرازمینی ها برای ما بپا گذاشته اند؟/عکس

طبق این گزارش، او گفت که پس از تجزیه و تحلیل دقیق، مطمئن شد که این ماه  یا قمر مصنوعی نیست، و هر چه هست، بسیار بسیار بزرگتر از ایستگاه فضایی بین‌المللی در پیش‌زمینه است.

اسکات گفت که او پخش زنده ایستگاه فضایی را زیر نظر دارد و در شش سال گذشته این کار را انجام داده است، بنابراین با دیدن یک مورد نادر متوجه می شود که با چه چیزی طرف است.

اسکات حیرت زده با انتشار یافته خود گفت: “این فیلم زنده ایستگاه فضایی را که امروز گرفته شده است، تماشا کنید و از نزدیک شاهد یک بشقاب پرنده بزرگ کره ای خواهید بود که در مدار زمین بالا می آید”

او می گوید :”این ماه نیست، ماه پنج برابر بزرگتر و روشن است.این شی بسیار کوچکتر، بیضی شکل است و رنگهای قرمز-سبز منحصر به فردی دارد.”

سفینه فضایی

تا به حال هیچ منبع رسمی ای حرفهای اسکات را رد یا تایید نکرده است اما دفتر مطالعات یوفوها که به تازگی در پنتاگون تاسیس شده در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرده : “این تلاش جدید برای بررسی ادعاهای مشاهده یوفوها، تحت عنوان “گروه هماهنگ‌سازی و شناسایی شی هوابرد”(AOIMSG) نامیده می‌شود.

این گروه، تلاش‌ها را در سراسر وزارت دفاع و دولت ایالات متحده برای کشف، شناسایی و نسبت دادن اشیاء مورد بحث و ارزیابی و کاهش هرگونه تهدید مرتبط با ایمنی پرواز و امنیت ملی هماهنگ خواهد کرد.

وزارت دفاع آمریکا این گزارش‌های هجوم را که توسط هر شیء هوابرد، شناسایی شده یا ناشناس باشد، بسیار جدی می‌گیرد و هر یک را کاملا بررسی می‌کند.”

۴۶

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی