احمدرضا درویش سریال «کندو» را می‌سازند

علی دارابی که چندی پیش معاون امور استان‌های صدا و سیما بود و مدت کوتاهی است مسئولیت قائم‌مقامی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را برعهده گرفته، تصویری در صفحه مجازی‌اش از دیدار با احمدرضا درویش کارگردان و مهدی فرجی مدیر قدیمی تلویزیون و تهیه‌کننده منتشر کرده است. 

او در توضیحات مربوط به این دیدار اعلام کرده که قرار است احمدرضا درویش یک سریال تلویزیونی به نام «کندو» بسازد که به ماجرای خطه سیستان و بلوچستان می‌پردازد. 

دارابی در صفحه شخصی‌اش نوشته است: «در دفتر معاونت میراث فرهنگی میزبان فیلمنامه نویس و کارگردان شهیر ایران «احمدرضا درویش» و «مهدی فرجی» مدیر خوشنام و کاربلد سابق سیما و تهیه کننده حرفه‌ای امروز تلویزیون بودم. هر دو از خانواده معظم شهیدان‌اند و برایم عزیز. خدمات زیادی به جامعه هنری کرده‌اند، با اخلاق، فهیم و وفادار به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی.

درصدد ساخت سریالی به نام «کندو» هستند که عمدتاً به زیبایی‌ها و پاکی‌های خطه سیستان و بلوچستان که معمولاً از قاب دوربین‌ها گم بوده است می‌پردازد.

بخشی از مجموعه نمایشی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و بی شک اثری ماندگار و ارزنده خواهد بود. مخصوصاً آنکه «درویش» اولین سریال تلویزیونی است که در دستور کار دارد و می‌تواند در نوع خود کم نظیر باشد.»

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی