آقای بازیگر از بچه‌های ناخلفش گفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرزین محدث، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون این روزها با سه نقش در نمایش «احتمالات» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس روی صحنه سالن چهارسو در مجموعه تئاتر شهر است.

بازیگر فیلم سینمایی «مارمولک» که پیش‌تر گفته بود به واسطه چهره‌اش پیشنهادهای تکراری می‌گیرد، با بیان این که «من در سال ممکن است دو یا سه پیشنهاد کار تصویری داشته باشم و ممکن است نداشته باشم»، می‌افزاید: «از میان آن دو یا سه مورد، می‌توانم یکی را انتخاب کنم. به هر حال منِ فرزین محدث امرار معاشم از بازیگری در دنیای تصویر است. از تئاتر نه این که نتوانم پول درآورم ولی اگر کار، کاری باشد که بتوانم پشتش بایستم و در آن دست به خلاقیت بزنم و وجه دیگری از فرزین محدث را در بازیگری نشان دهم ناچارم تئاتری را که قرار بوده است از آن پول دربیاورم کنار بگذارم.»

او ادامه می‌دهد: «پس از کجا باید پول دربیاورم؟ از بازیگری در کار تصویر و تدریس. در مورد تدریس هم هرجایی درس نمی‌دهم پس تنها بخش تصویر می‌ماند و ناچارم از بین آن سه پیشنهاد احتمالی، بالاخره یکی را انتخاب کنم. نمی‌گویم در تصویر وا نداده‌ام اما فعلا، فعلا، فعلا زیاد وا نداده‌ام. اصلا نمی‌خواهم بگویم همه کارهایم مثل بچه‌هایم هستند و دوست‌شان دارم، نه، بچه ناخلف هم زیاد داشته‌ام ولی کم وا داده‌ام و آن جایی هم که وا داده‌ام حتما به خاطر پول و به خاطر این بوده است که بتوانم زندگی‌ام را بگذرانم.»  

متن کامل این گفت‌وگو را در فرزین محدث:‌ اگر جایی وا داده‌ام، حتما به خاطر پول و گذران زندگی بوده بخوانید. 

۵۸۲۵۹

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی